donderdag 28 september 2017

20 september 2017

Dag van:
Wakker worden door een sprong van Bengel op je zij en even niet weten waar je bent omdat de slaapkamer veranderd is.
Beneden komen en NEEEEEE Babs...!!!
Stekker van de tv en mediakastje aan het kapot knauwen
Pfffft net op tijd gered, tv doet het nog, maar hoe gaan we dit nu weer beneden voor zijn die knauwgrage tanden
Van... vandaag iets met inloopkast?
Ik kom traag op gang... gedachten flarden en rafels  gaan weer alle kanten op
Min buik en keel voelen soms meer dan ze hebben kunnen
Van... gelukkig biedt een zonnestraal tussen de wolken uitkomst, hup aan de slag
Binnen twee uur heb ik de winterkleding weer op zijn plek, de zomerkleding uitgezocht en ligt er een bult die naar het Leger des Heils kan
Van....neeeeeeee hè....Babs heeft de bromelia te pakken
Er was eens een plantje
Van..handig zo'n 'Next Door app...
Iets met buren/ wijk app...
Zie je ineens je eigen Bengel op de app verschijnen als zijnde een jong klein bang poesje dat 6 huizen verder zit en misschien verdwaalt is...
Lief hoor zulke bezorgde buurtbewoners maar Bengel is gewoon op ontdekkingstocht met als alle andere katten in de wijk en 6 huizen verder noem ik nou niet direct verdwaald
Van... toch maar even bedanken en vertellen dat ze bij ons hoort op nummer 62 en een fotootje erbij dat ze alweer lekker in haar mandje ligt te dromen van de tuin van de verre buren
En even later weer een leuk berichtje terug
Van... toch apart dat ik nooit contact heb met buurtbewoners maar door zo'n app ineens wel
Het heeft wel wat!
Van jaloerse Babs als ik Bikkel aai en wegsturen heeft geen zin, Babs is volhardend
Van..... Willem en zijn klas op voetbal toernooi
De meiden doen het goed...
Dat wordt dus een latertje...
Ja hoor, goed half zeven binnen is hij binnen met een zilveren beker na een zinderende finale
En nu is de oude meester uitgeput
Na de spruiten oogjes sluiten
Maar lang zal dat niet duren
Want hij moet Feyenoord turen
Van...zijn cluppie wint
Van.... wat een prachtig eerbetoon aan burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam
Eervol, respectvol, dankbaar.... verdiend!
Van.... achterpand poezen trui voor Isa nu ook af.....
Op naar de mouwen vol 'miauwen'....
Van al met al een dag waarop ik mijn draai niet kon vinden... maar die ik toch goed doorkwam...




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten