woensdag 13 september 2017

13 september 2017

Dag van:
Storm op de vlonder, storm op het water, storm in mijn hoofd
De bomen gaan tekeer, het water gaat tekeer......
Zelfs Bengel waagt zich niet op de balustrade van het dakterras... gelukkig maar
Je hoort de wind door de bladeren van de bomen maar ook zonder bomen hoor je die
Woesssjjjj woesssjj.....
Soms zou ik willen dat de wind al mijn gedachten uit mijn hoofd zou kunnen blazen


Van.... vandaag is het precies 12 jaar geleden dat Willem mijn leven in stapte.
En jaar later hadden we een relatie
We begonnen ooit met het lezen van het boek 'late liefde'
Van... ons zou vast niet overkomen wat daar allemaal instond
Van.... het overkwam ons allemaal en zelfs zoveel met dat we eigenlijk en aanvullend boek kunnen schrijven
Van... Maar de afloop van het boek is toch anders, daar werken we tenminste hard dan dat het bij ons zal aflopen
Lieve Willem ik ben zo bij met je; mijn maatje, mijn spiegel...
Mijn 'laat haar zijn wie ze is' lieverd....
En zo is onze liefde ook... elkaar in elkaars waarde laten, laten zijn wie we inmiddels zijn, toch nog het mooiste uit de ander weten te halen en altijd een weg vindend.
Het is goed zoals het is... al 12 jaar door dik en dun.
In voor en tegenspoed

Van....in huis wat aanrommelen. En aanrommelen betekent rondlopen met een grote vuilniszak en kijken wat weg kan.  In feite ruim ik dan mijn eigen warrige gedachten op.
Dit keer zíjn het c wat knuffels van de hond (maar er blijft nog genoeg honden speelgoed over) oude post die na het uitzoeken van 'te bewaren post' is blijven liggen en de potpourri die allang niet meer doet wat ze moet doen, namelijk lekker ruiken.
Weg is weg , dat is zeker maar het ruimt de onzekere angst in mij niet op.



































Geen opmerkingen:

Een reactie posten