donderdag 28 september 2017

23 september 2017

Dag van:
Al heel vroeg verschijnen de eerste beelden van zoon, schoondochter en kleinkinderen die aan de Disney run 2017 meedoen
Het is een feest van jewelste in Disneyland Parijs
Via de diverse media moedig ik ze aan een volg ik ze vanuit mijn eigen bed
En dan is Robbert binnen... en wat en prachtige medaille krijgt hij
Nú de kleinkinderen nog..
En ja hoor, ook die slepen hun medaille binnen samen met mama
Van... vreemd beneden komen zonder enthousiaste begroeting van Babs
Maar stiekem ook wel heel lekker dat alles beneden nog heel is
De deuren wagenwijd open en geen genieten van de zon maar
Van... dan appt vriendinnetje...
Ja, we gaan wat leuks doen... kringloopwinkels neuzen, shoppen en natuurlijk en terrasje pakken
Van... Annet scoort een trilplaat en ik een beeldschone jurk
Tevreden genieten  we van een ciabatta my brie honing en walnoten
Van.... genieten van samen zíjn!
Van... me begroten weten...
 Van.... nu eerst Bikkel uitlaten en Bengel eten geven...
Even rust... maagpijntje komt opzetten
Was al eerder te verwachten geweest... maar dat is ie dan
Dat wordt erg voorzichtig zijn met eten
Liever maar even niks vanavond... en veel water drinken
Ik sukkel zelfs even voor een half uurtje in slaap
 Dat helpt ietsje
Van..... mooi gesprek via Instagramchat met een Zwitserse
Ik begin het een steeds lekker medium te vinden dat Instagram
Daarbij kunnen foto's soms meer over je leven vertellen dan woorden
Zeker als het om die heerlijke beestenboel van hier thuis gaat
En wie kunnen er nou beter over jezelf vertellen dan de dieren
Al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik een dagje zonder Babs wel een heerlijk dagje vindt en volgens mij is Bikkel dat roerend met me eens
Van.... nog een keertje naar Annet ...
En een leuke ontmoeting daar met en oud buurtgenoot van haar
Het wordt een dolle avond vol diepgaande gesprekken over de onbekende ik in jezelf, diepte en hoogtepunten in ons bestaan en vooral veel gelach en plezier om ons ouder worden
Het wordt zelfs zo laat dat Willem me opbelt waar ik blijf want hij is allang thuis
Oei snel vertrekken maar...
Nog even napraten samen over elkaars ervaringen van de afgelopen dag en ons bed opzoeken....












Geen opmerkingen:

Een reactie posten