donderdag 28 september 2017

16 september 2017

Dag van:
Oké ik ben dan wel gewoon vroeg wakker maar het weekend voordeel is toch dat je kan blijven liggen, boekje lezen  kat knuffelen, in je pyjama naar beneden, rustig koffie drinken... geen gehaast
Maar de tijd verstrijkt zonder dat je er erg in hebt en dus zit je ondanks weekend modus toch nog voor je het weet in de versnelling
Van.... morgen viert Hanna haar verlate verjaardag voor familie en dat betekent boodschappen doen......veeeeeeel boodschappen doen
Zo tuigen Willem en ik naar AH en slaan in. Taart, chips, toastjes, frisdrank en de gebruikelijke traditie; spullen voor de soep
Van... enfin, allemaal spullen die we anders nooit in huis hebben
En we hebben taart gekozen die Willem niet lekker vindt zodat hij morgen niet in de verleiding kan komen
Van... wat een gedoe is boodschappen doen toch altijd
Inladen, uitladen, inladen (winkel), uitladen, inladen, uitladen (auto), uitladen, inladen (thuis) en dan morgen weer uitladen voor gebruik...
Dan heb je er te weinig ruimte in koelkast en kast, kun je naar de schuur om het daar in de koelkast en kast te stoppen
En dan mag je nog van geluk spreken dat je niks vergeten bent dit keer want dat is me ook al menig keer overkomen
Van.... maar het kopje koffie daarna smaakt des te lekkerder
Van... lieve kliek meiden bellen me
Van...jaaaaa achterpand moeilijke poezen vest is bijna klaar... nog 4 toeren voor het afkanten voor de hals
Van.... kwalificatie formule 1 en Max begint morgen op plek 2
Van dankbare eters die Willem en Babeth... ik hoor wel 3x dat het zo lekker is en dat ik de gebakken aardappeltjes expert ben
Geheim van de kok....
Van Jocelijne geniet nog steeds van haar illustratie succes en Robbert vertrekt naar Antwerpen met een stel gamers naar en nacht event... natuurlijk ook iets met gamen
Olaf heeft een lamp voor mijn auto en Tamara app gezellig
Op zo'n moment voelt het leven zo goed en vraag je  je af wat je meer nodig hebt
Van.... natuurlijk!!!!!... een bad... dat ontbreekt er nog aan
Dus water laten lopen...badschuim erin.... boek op de rand.... eerst met de tenen voelen of het niet té heet is en je dan voorzichtig in het schuim laten zakken want wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten en daar heb ik nou net geen zin in
Van rust..... zorgen van je af spoelen.... nare gedachten reinigen... héérlijk
Het boek wordt al spannender
Leuke aanrader hoor dat boek 'het laatste offer' van Simone van der Vlugt
Niet te zwaar boek maar wel met enige diepgang en spannend gedetailleerd geschreven
Ik mag die stijl wel
Helemaal leuk dat je zelf aan het denken wordt gezet... nee niet aan t twijfelen maar aan t denken.. maar lees zelf maar...
Van... schoon... gerimpeld... uitgestoomd... de damp slaat van mijn huid als ik uit bad klim
En dan ineens die gedachte... hoe oud zal ik zijn als ik dat bad niet meer uitkom....
Van... gauw weg die gedachte....
Van lekker in bed drogen voor er geföhnd en gecrèmed wordt
Van... kan ik mooi even met kleindochter appen of het volgende breiproject niet te kinderachtig is.
Van.... deels dus wel.... alleen de fluffy katten sjaal mag
En bedankt Isa... geen probleem oma...
Van... boek is uit... op naar het volgende maar eerst even dit boek loslaten (zo werkt dat in mij)
Van..... eerste beelden van Robbert binnen... game boy muziek... dat klinkt gaaf!
Van Jocelijne alweer een creatieve uitspatting met haar Vanilla Patch
Live goed on...
Van... oei het wordt echt herfst... we krijgen het koud
Nee geen verwarming aan nog
Eerst maar eens een trui en vest
Bengel kruipt dicht tegen me aan... dat is ook heerlijk warm











Geen opmerkingen:

Een reactie posten