donderdag 28 juni 2018

28 juni 2018

Dag van:
Oh die Willem... vannacht om kwart over 1  hoorde ik hem thuis komen....
Vanmorgen om kwart over 5 ging zijn wekker...
Dat is welgeteld 4 uur slaap....wellicht iets minder...
En dan nu groot afscheidsfeest van de directeur tevens  goede vriend...
Hij liever dan ik...
Eerst met de vuilniswagen om hun directeur op te halen...(moto: opgeruimd staat netjes)... dan een workshop voor de hele school van "de vuilnismannen" percussie op vuilnistonnen ....
Patat eten op vuilniszakken aan lange tafels... en nog meer feest....
Ik doe het vandaag iets rustiger aan...
Warm als het is komt er weinig uit onze en die van de kleuters handen...
Eind van de week... eind van het jaar....
Ben jij ook zo loom... is een veelgehoorde vraag vandaag....
De belevingslessen zijn weer gaaf. .Marokko dit keer met mooie rokken... sjaaltjes.. trommeltjes en couscous proeven... en van het kleien genieten de kinderen ook na het  leuke instructie filmpje...
Buiten spelen onder de bomen is echter het prettigst vandaag...
Na schooltijd de ouder gesprekken...5 vandaag....
Volgende week nog 2 te gaan....
Dan druk met de afscheidscadeaus voor de leerlingen aan de slag...
En als een haas maken dat we nog op tijd in de stad komen want vanavond gaan we met het klassenteam gezellig uit eten als afsluiting van het schooljaar...
Van.....natuurlijk net nu weer van die klungels in het verkeer met haast...
Wacht ik netjes voor een drempel die tevens de weg versmald (we staan tóch voor een rood stoplicht dus laat de andere kant maar voor gaan). . komt er zo'n grrrrrrr klungel die mij even inhaalt en precies op de drempel gaat staan zodat de andere kant er niet langs kan... gevolg opstopping en boze mensen (terecht) en 5 minuten  extra oponthoud...
En dan nog geïrriteerd doen ook.... terwijl je zelf de aanstichter bent....
Af en toe... pffft... laat maar...
Van... telefoon... Willem... waar ik blijf...
Ow Willem alsjeblieft... ik heb je minstens 5x verteld dat ik vandaag met de collega's uit ging...
Och ja vergeten... moe... emotie...enz...
Lieverd het is je vergeven maar ik moet nu gauw verder...
Och en ik moet kleine Luna nog facetimen. . vragen hoe het gaat...
 Van... oma ik heb zo'n kriebel...
Ach arme schat....
Van... net op tijd kom ik bij Momento aan....
We zitten heerlijk buiten...
Wijntje... hapje...
En een plateau met de zaligste smaaksensaties....
Het is volop genieten...
Mooie open verhalen....over en weer...
Natúúrlijk ook vakantie plannen delen....
En terugblikken op het afgelopen jaar...
Prachtig hoe we over dingen hetzelfde denken en het hetzelfde hebben ervaren...
 Het is een gezellige avond en het kleine presentjes dat ik gisteren kocht, valt in de smaak...
Complimentjes cake... dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder. ..
We nemen afscheid en gaan ieder ons weegs...
Van....Willem heeft het huis gepoetst...
Morgen komt zijn klas immers barbecuen...
Top actie Willem!!!
We kletsen nog wat na een dan is voor mij de koek/ cake/ smaak sensatie op...
Morgen een hectische dag met dat feestje s avonds...
En wellicht een langer verhaal....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten