vrijdag 1 juni 2018

1 juni 2018

Dag van:
Ziek..... erg ziek....
De koorts blijft boven de 39 graden...
Slikken doet zeer...
Mijn lijf... mijn haar... is maat bezweet....
De dokter...?....voel me te slap om erheen te gaan...
Ik slik wel ibuprofen en paracetamol...
Het helpt alleen niet...
Willem heeft mijn deken beneden gebracht...
Hij moet werken...
Bengel en Blitz liggen respectievelijk boven en naast mij..
Zij waken... ze voelen dat er iets niet in orde is....
En ik slaap..... ik slaap.... ik slaap...
Ik slaap de hele dag met af en toe tussenpozen van een kwartier... soms 20 minuten...
Ik slaap de hele dag...
Overdag droom ik niet...
Tegen de avond sluipen bizarre dromen mijn slaap binnen...
Kom.... zegt Willem... als ik om half tien s avonds weer eens even wakker ben....
ga maar lekker naar boven....
En daar lig ik nu.... en ik heb alweer slaap...
Als die pijn in mijn keel morgen maar minder is... en de koorts zakt....
Ik ben écht ziek.... beroerd ziek...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten