zondag 3 juni 2018

3 juni 2018

Dag van:
Ik voel het al... nog te warm voor een zelfs maar een beetje warme dag...
Toch nog koorts...
Het slikken gaat iets beter... wat een opluchting...
Ik voel nog duidelijk waar het rood en gevoelig is maar de ergste pijn is eraf..
Nu maar hopen dat dit lopende de dag ook zo blijft...
Van... niet te hard juichen... en wasje draaien... bed opmaken... tap af... en ik ben alweer brak...
Dan maar gewoon dom voor de tv gaan hangen...Willem is vandaag toch naar een vriend...
Zondag VPRO dag dus altijd wat zinnigs te zien...
Prachtig die hang muziek bij Vrije Geluiden. .
Fijne discussies bij Buitenhof. .
Dan ook nog maar een documentair over het 65 jarig regeringsnjubileum van koningin Elizabeth, precies vandaag....
Goh best een aardig mens... en niet zo afstandelijk als ik ooit dacht...
Van... genieten van Viva Classica..... wat kan klassieke muziek toch heerlijk zijn!....
Maar dan is de koek toch op... en ik slaap weer...
Van... wakker worden en even denken dat je de wereld weer aankan...
Stofzuiger pakken en halverwege teruggefloten worden...
En leuke app ontdekken waarmee nge korte filmpjes kan maken...
In je eentje lol ermee beleven....
Even genieten van de waterlelies... wat zijn het er al veel... een wat zijn ze mooi...
Van die "net op het goede moment de camera knippen" en  daardoor gekke foto's van de honden krijgen... .
Van... tegen de avond weer  beroerder worden...
Morgen nog el een afspraak met een bureau over een boek dat geschreven moet worden...
Hoe ga ik dat doen...?
Die kans wol ik niet laten lopen immers...
Morgen maar verder kijken...
Willem weer thuis... even na kletsen...
Maar all gauw te moe...
Teveel van mezelf gevergd vandaag... dom...
Nu gauw naar bed...











Geen opmerkingen:

Een reactie posten