zondag 29 december 2019

29 december 2019

Dag van:
Effe zo'n dag dat je wel klaar bent met thuiszitten en breien en top 2000 kijken...
Maar de moed niet vatten om bij die top 2000 weg te gaan...
Te bang om goede nummers te missen...
Dus bak je maar weer eens een tulband...
Pakt toch dat breiwerk weer op.... waarbij je je flink vergist hebt in de benodigde wol die je nodig hebt... want die steek en dat patroon vergen nogal wat gesponnen schapenvacht.....
Ergens deze week... als ik de dagen weer op een rijtje heb, maar wol bijhalen....
Van... op de brei pagina's van Facebook draai ik overuren met het doorsturen van patronen, steken en inbrei motieven....
Men inspireert elkaar danig op zulke pagina's...
Maar het is ook wel heel gezellig....zo'n verzameling brei fanaten onder elkaar...
Wat vooral erg prettig is, is dat er geen concurrentie strijd heerst van goed, beter, best maar waardering voor ieders werk....
Van.... Willem gaat naar het top 2000 café in Duiven.....
De kerk toont filmpjes van favoriete nummers van kerkgangers en het verhaal erbij...
Mijn Didamse kinderen tuigen naar het échte top 2000 café en met een wachttijd van 7 uur bezoeken ze tussendoor Amsterdam nog even...
Dit alles wordt intensief gevolgd op de familie app natuurlijk...
In beeld gebracht met mee gestuurde fotootjes...die zoon, schoondochter en ik..... de zogeheten thuisblijvers.... belangstellend bekijken....
Van... je zou je dus niet hoeven vervelen maar ik blijf wel klaar met thuis...
Dan oppert Willem die ook weer thuis is dat we morgen wel eens naar de zee konden gaan met de honden...
Dat zouden we kunnen doen ja...
De kou staat me tegen maar ik stem in....
Morgen dus iets te doen....!
Wel goed tegen de hoestbuien ook....
Ik hoest me haast een breuk namelijk...
Van.... aan het eind van de avond volg ik nog het komend oma en opaschap van lieve vrienden...
En ja hoor.... een pracht kleinzoon wordt geboren....
Van.... en verder doe ik niks... denk ik niks... en kijk en luister ik alleen top 2000...
Af en toe meefluitend, meezingend, mee dansend of mee deinend....
Geen ruimte dus voor malle denk kronkels of moeilijke zinnenroerselen....
Gewoon niks... en los van alles...
Noem het vakantie ......
https://youtu.be/OKgpbNp6VBs





Geen opmerkingen:

Een reactie posten