maandag 10 augustus 2020

10 augustus 2020

 Dag van:

De maag speelt in de ochtend al op.... misschien toch wel beter dus dat Willem gisteren besloot dat ik beter thuis kon blijven bij de honden en hij alleen naar de bruiloft van zijn nichtje gaat....

Nou ben ik altijd dol op bruiloften... ik ben altijd graag getuige van gelukkige mensen, liefde, witte bruidsjurk en emotionele JA- woorden ... ik vind het dus ook wel jammer....

Heb ik daarvoor die leuke jurk, bijpassende schoenen en oorknopjes aangeschaft........

Enfin... niet sikkeneuren...... vandaag heb ik dan in ieder geval wel de ventilator voor mij alleen.... en zoals een vriendin me appt...'de enige vent die ik met deze hitte tolereer is een vent-ilator.....

Van.... je stuurt wel fotootjes hoor.... roep ik Willem nog na... en dat doet hij veelvuldig gelukkig....

Alleen natuurlijk niet die foto's waar je als vrouw op zit te wachten.... jurk... schoenen... boeket..... stropdas van de bruidegom.... die ene biggelende traan langs de wang.... versiering....

Nee hij stuurt foto's van gezelschappen.... en de taart.... Nou vind ik die laatste dan weer geen ramp.. maar toch... ik had het kunnen weten... Willem en mensen... Willem en eten....

Uiteindelijk videobelt hij maar..... alleen heeft hij mogelijk met zijn tweede glas champagne (zal wel bier zijn) genuttigd want het beeld wiebelt nogal... en hij houdt veelvuldig zichzelf in beeld...

Enfin ik heb een indruk van wat ik mis.... en hou me verder maar met de honden bezig of ga de strijd met die maagpijn maar weer aan....

Van..... en zelden kijk ik tv... maar nu ik de afstandsbediening zelf in handen heb en kan kijken naar wat ik wil.... zapp ik de meest aftandse zenders af om te blijven hangen bij TLC.... waar natuurlijk net 'say yes to the dress' op te zien is... en ik zodoende toch nog midden in bruiloftssferen beland....

En uit meer dan dat heeft mijn dag vandaag niet bestaan... en morgen zien we weer verder....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten