zaterdag 13 maart 2021

13 maart 2021


 Dag van:
Herman van Veen zingt de sterren van de hemel samen met Ogêne en de big bands.....
Het kippenvel is de eerste minuten niet van mijn lijf te krijgen...
Opzij, opzij, opzij... Herman van Veen for ever young....

Marco Borsato vertelt zijn true story en Nederland huilt met hem mee....
Je zou notabene Leontien smeken haar ex weer terug te nemen...

Baudet komt geen interviews meer geven... getuige vandaag zijn afwezigheid bij Eenvandaag....
Goh... had hij dat niet eerder kunnen bedenken...
En Martijn de Koning neemt geen woord terug van zijn satirische aanval op Baudet en biedt ook zeker zijn excuses niet aan...
Goed zo Martijn...!!!


De hagel komt met bakken de lucht uit.... natuurlijk nét als Willem de honden uitlaat....
Maar komop... maartse buien die beduien dat de lente aan komt kruien....

En tegen de donker grijs licht tekent de regenboog zich nog mooier af....

Het "Oh ja ik had ook nog een eiken houten lijst besteld" pakket kwam vandaag binnen...
Nu kan na duizenden kruisteekjes de oud Hollandse merklap voor in één van de huizen van het landgoed van m'n zus ingelijst worden.... en daar aan een spijker komen te hangen...


Ook Stef Bos laat vandaag van zich horen...
Wat timmert die man toch heerlijk aan de weg tegenwoordig...
Met zijn "samen staan we sterk " weet hij me weer behoorlijk te raken....

Er worden wereldwijd meer tweelingen geboren...
Tegenwoordig is dat al 1 op de 42....
Hoe krijg je de wereld snel vol....!
En als het nou ook nog allemaal eeneiige zijn dan hou ik die wereld straks niet meer uit elkaar ook....

-Zullen we vandaag thuisbezorgd.nl doen....?
-Lekker makkelijk.. en dan doen we Indisch of zo...
"Ja, uitstekend plan...."
"Hè jakkes ik ben vlees voor de honden vergeten... moet ik toch nog naar de winkel..."
-Neem dan maar meteen slavinken en rode kool mee....
Ofwel... hoe zit een mens toch in elkaar...????

"Mens wanneer is die hoest toch eens afgelopen?"...
Als mijn slijm op is.....

Willem staat buiten de honden af te spoelen met de

tuinslang en droogt ze daarna met de waterblazer...
"Goh meneer is het zo erg in het bos?"....
-Ja nou, het is één grote modderpoel....
"Goed dat ik het weet... dan houdt Castor het vandaag maar op...."
Ofwel... je hebt hondenbezitters en hondenbezitters....

Zit je nou weer op je mobiel...?
"Ja ik schrijf een brief aan Marco Borsato...."
Denk je dat hij die zal lezen...?
"Ik zet 'm op instagram... en tag hem...!"
Tuurlijk schat.... dat helpt....moet je doen....


Enfin... het was dus een 'van alles en nog wat dagje'....
En eigenijk dus ook weer niks...
De breinaalden hebben plaatsgemaakt voor de borduurnaald....
Die dingen zijn alleen verrekte veel scherper dan een breinaald...
De honden lagen na de wasbeurt als vier pluizenbollen aan de voeten....
Door de rode kool heb ik toch nog maar een appeltje extra gesneden....
En zo sukkelde de zaterdag voorbij...
Met zijn zon, regen, hagel, windstoten en regenboog.....
Bijna halverwege maart... de lente komt er echt aan...!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten