vrijdag 26 maart 2021

26 maart 2021


Dag van:
 Het nieuws van de afgelopen dagen is totaal langs me heen gegaan...
Best erg... maar zo druk was ik dus...
Goede gelegenheid om vandaag eens bij te lezen....
Nee, vrolijk word ik er niet van...
Uitgelekt formatie nieuws door,  in de haast van positief getest te zijn, je notulen niet in een mapje te doen....
En een persfotograaf die er per ongeluk een foto van maakt...
Daar gaat je carrière...

Dan een of andere kinderheld Bilal die in een livestream en 12 jarig kind 17.000 euro biedt als deze zijn geslachtsdeel laat zien...
Hoe ziek ben je dan...
Daar is nóg een carrière naar de knoppen...
Eigen schuld dikke bult....

Die twee hebben een beroert gesternte boven zich staan deze maand....
Nou ja... als je erin gelooft dan natuurlijk...

Vroeger was ik dol op horoscopen....

Dat begon al als kind toen ik de Tina las...
En alles klopte....
Nou ja.... je maakt het kloppend denk ik...
Ik geloofde ze in ieder geval heilig... al die voorspellingen...
Totdat ik ooit een vallende ster zag en iemand me vertelde dat die ster was gedoofd.... en er niet meer was....
Toen had ik zoiets van heeeeeee al die mooie zodiaccen; stier, ram, maagd, kreeft enz. ..... die kunnen dus ook uitdoven....
En dan....?
Daar vind je dus geen antwoord op hè....

Niks geen slecht gesternte dus boven die twee...
Gewoon domme acties.... kwalijke acties ook....
Weer andere mensen... kinderen ook zelfs... in diskrediet gebracht....


Maar ook hier thuis verloopt het van de ene pech in de andere...
Usb poort inde pc stuk... bijna een computer crash...
De tshirts die ik voor Willem besteld zijn niet van katoen maar van glibberspul....
Dat doet hij vast niet aan...
En ze zijn nog wel zo leuk....
De pizza's die Babeth en vriendje Bas vanavond willen eten zijn uitverkocht...
En het filmpje dat van Willem voor Pasen opgenomen moet worden,  mislukt keer op keer...
Of de wasmachine begint te centrifugeren... of de hond blaft.. of Bengel loopt door het beeld... of de telefoon die de beelden opneemt valt om.... of anders verspreekt Willem zich wel drie keer... overnieuw...!

Echt hoor.... als ik zo'n dag heb dan blijf ik de rest van die dag heel stilletjes in mijn stoel zitten... de hele dag als het moet....

Hmmmmm... niet de hele dag...
We hebben ook nog een etentje...
Even samen zijn om Ben te herdenken...
En terwijl we de ene verrukkelijke hap na de andere nemen... en de verhalen over en weer gaan over vroeger en over vakanties... ontstaat het wilde plan om in juli ook naar onze oude vertrouwde boerderijcamping te gaan...
Natuurlijk stuur ik direct een bericht naar onze kampeervrienden....

Die zijn durft te porren voor ons aller wilde plannen....
Geregeld dus...
Nog vóór de grote zomervakantie gaan we heerlijk een weekend er tussenuit...
Ieder in een eigen tentje...
Dat mag vast wel van het RIVM....
Dan zijn we immers ook vast allemaal ingeënt...

Ik kan me er nog niks bij voorstellen weer zo'n (semi) vrij leventje....
Maar het vooruitzicht bezorgt me wel kriebels...
Zomerkriebels....
Laat die zomertijd dan toch maar beginnen morgen...
Dat maakt het met dit vooruitzicht wat dragelijker....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten