vrijdag 5 maart 2021

5 maart 2021


Dag van:
Ik heb echt geprobeerd vol te houden en normaal te doen...
Maar dat hoofd....
Ik wilde heus wel koken....
Maar die spieren... ik krijg mijn rechter arm niet eens omhoog....
Ik wilde eerlijk waar wel mee de hondjes uitlaten op mijn vrije vrijdag...
Maar die koorts....39.3 aan het einde van de dag...
Ik moet zeggen dat the voice luisteren met je ogen dicht omdat je ze gewoonweg niet open kunt houden, een hele aangename ervaring is....
En echt hoor... als dit nou corona is dan voelt het ontzettend shit...
En als het een gewone griep is dan voelt het niet anders dan ook gewoon shit....
Morgen om 11.42 uur testen....
Toch maar wel.... voor de zekerheid... omdat je op een school werkt...
Op een school waar ik de afgelopen week tientallen snotneuzen heb afgeveegd.....
Omdat snotneuzen gewoon naar school mogen....
En juffen daardoor ook gewoon aangestoken mogen worden....
Keer op keer op keer....
Trusten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten