dinsdag 16 maart 2021

16 maart 2021

 

Dag van:
Een korte vandaag...
Morgen wil ik weer werken dus vroeg naar bed maar weer...
Ja, of het verstandig is dat werken weet ik niet want de longen zitten nog aardig vol maar de moeheid is minder....
We zien wel of het lukt...
En daarbij wil ik morgen ook stemmen, dus genoeg te doen...!

Het debat van vanavond heeft mijn mening niet doen veranderen....
Eerder versterkt....
Er vallen er een paar flink door de mand... anderen stonden als een huis op een goed fundament....
Sommigen draaiden om de hete brei anderen gingen er vol in en weer anderen blonken uit in eerlijkheid om hun toegegeven fouten van weleer......
Die kleine partijen daar kon ik van genieten...
Leuk al die principiële meningen en standpunten...
Ik word er vrolijk van...

Ik gun ze minstens allemaal 1 zetel....
Behalve dan Yes.... die krijgt een NO....
Hij zei wel zinnige dingen maar het onzinnige was zo uitermate onzinnig dat ik er niet eens over schrijven wil....
Mijn stem staat dus vast... ik kan morgen mijn hokje met een gerust hart en gevoel van zekerheid inkleuren....

Laat ik me vandaag dan toch maar die bril aanmeten...
Lukte dat de vorige keer niet om elke reden dan ook.... volgens mij was het vermoeidheid ....volgens de opticien de medicijnen... vandaag lukt het wel....
Ik ben zelfs binnen de tien minuten klaar...

En lang leve de online brillen die ik gepast heb... zelfs het montuur heb ik in 5 minuten beslist...
Nou ja... Willem voornamelijk dan met een "die staat je goed".....
En tenslotte is hij degene die er tegenaan moet kijken....
Papieren in orde maken en betalen maar...
Oei schrikken....
Best wel een groot bedrag....
Dat had ik niet verwacht....
Maar ja mevrouw, u wil ook geen multifocaal.....of was het nou varifocus.... ja die geloof ik.... en u wil een anti kras coating.....
Ja oké... dat wil ik... maar mag ik even schrikken....
Vier jaar geleden was ik drie keer minder kwijt....
Enfin... ik betaal en over zo'n tien dagen ben ik weer brildragend.....
En laat ik dan eens volhouden.....
Zoiets van over een maand... wie was die Wampie zonder bril ook alweer...?

Dus... morgen weer naar mijn schatjes....
Zal blij zijn ze weer te zien...
En nu maar hopen dat ik volhoud.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten