dinsdag 28 november 2023

28 november 2023


Dag van:
Dat het Sinterklaas wordt is hier in huis wel te merken....
Was ik gisteren al zelf voor hulpSintoma  in de weer....de brievenbus kleppert hier ook keer op keer en diverse koeriers hebben het al over een knipkaart....
Mijn mailbox stroomt over van de track en trace berichtjes of met de trieste mededeling dat de levering vertraagd is....
En dan beginnen de kriebels....
Als alles maar op tijd komt vóór zaterdag....

En verder....
We hebben al twee dagen een klusjesman in huis....
Gisteren zette hij een nieuwe deur in de slaapkamer en vandaag zou hij de nieuwe vaatwasser inbouwen....
En dat gebeurde ook....
Ik hoorde alleen maar niks van Willem en meestal geeft hij wel klusjes tussenstanden door....

Rond het middaguur denk ik 'laat ik toch eens vragen hoe het gaat'....
En dus app ik....'zit de vaatwasser er al in?'......
Aangezien het antwoord 'JA' was, dacht ik dus opgelucht adem te kunnen halen....
Maar er kwam nog wat achteraan....
"Alleen het houten voorstuk zit er niet op"....
Denk ik nog positief dat dat nog het enige is dat moet gebeuren.....
Maar er kwam nog wat achteraan....
"De bedieningsknoppen zitten namelijk aan de voorkant en niet zoals bij de oude bovenop"......
OEPS!!!!!!!..............
Hebben wij bij de aankoop inderdaad niet op gelet....
Onze aankoopstress bestond enkel uit 'hebben we de goede maat wel'....
Nou..... die maat is dus helemaal oké....
Dat hebben wij goed gedaan!!!....
Maar euh.....nu moet de prachtige houten keuken dus zonder voorschot voor de vaatwasser door het leven.....
Hij doet het overigens perfect, en daar gaat het tenslotte om....


Vanavond zie ik allemaal fotootjes in de vriendenkliek groepsapp voorbijkomen met kaarsjes en kandelaars, olielampjes en ik denk 'wat een gezelligheid dat bij mijn vriendjes in Presikhaaf'....
Dus wat doe ik.....?
Ik stuur ook maar eens een foto van mijn gezellige en enige aan kerst gerelateerde, verlichte sneeuwbal op....
Zoiets van....ik wil niet achterblijven en kijk hier op Rijkerswoerd is het ook best knus....
Misplaatst Wampie!!!!!!!.....
Het was bittere noodzaak daar....bijna heel Arnhem Noord zat dus zonder stroom.....
De arme vriendenkliek heeft zelfs brood moeten eten in plaats van warme hap....
Maar ach....brood by candlelight is ook romantisch toch.....?!
En nou ben ik helemaal geen fan van Arnhem Zuid, verre van zelfs....behalve dan dat hier het liefste huis aan het water staat....maar nu was ik toch heel even héél blij dat ik in Arnhem Zuid woon....

En zo kwam ook aan deze dag weer een

einde....na een meer dan intense dag op school maar heel veel gekkigheid thuis....en een heel lief Grieks berichtje als ik al op bed lig, met een fotootje van ons kleine vriendje in Thessaloniki met de kerst elf die hij vorig jaar van ons kreeg, in zijn knuistje.....en dat maakte de intens beleefde dag weer wat draaglijker....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten