zaterdag 4 november 2023

4 november 2023


Dag van:
 Ik belde Willem gisteren nog toen hij onderweg naar het feest was...."Willem het ziet er niet goed uit bij Borre, de testikel die leeg zou moeten zijn, lijkt wel een kleine waterballon".....

Vanmorgen moet Willem weer vroeg naar een afspraak.....
Hij zou Borre de kap omdoen zodat ik nog even kon blijven doorslapen....
Tik tik tik, voel ik op mijn schouder en schrik wakker.....
Of ik beneden bij Borre wil blijven want hij vertrouwt het niet...
Ja duhhhhhhh......

Ik zie het ballonnetje tussen zijn benen

hangen....en Willem ziet mijn gezicht....
"T is niet goed hè?".....
Ik heb geen idee Willem, ik zou maar bellen....
Joepie weekenddienst.... dubbel tarief, maar gelukkig wel onze eigen dierenkliniek....

Arme Borre, daar gaat hij weer...
De moed zou je toch in de schoenen zakken....

Willem en Borre komen terug...
"Allemaal operatie en wond ongemakken"...
Eigenlijk ook wel logisch....
Wij liggen na een operatie nog een tijd in bed en/of krijgen morfine....
Borre blijft gewoon hond, ligt op de grond en krijgt een pijnstillertje....

Nee, mee uit mag hij natuurlijk niet...
Borre mag aan het lijntje op het veldje naast het huis....
De testikel en penis zitten dus vol ontstoken wondvocht....
Koorts heeft Borre ook....
De dosis medicatie is verhoogd....en dat merken we als we Borre suffer en suffer zien worden....

Dan vinden we ineens een plasje bloed op het kleed....
Ook dat nog...

Onderhuidse hechting los....?
Borre gaat verliggen....en ja hoor, plasje bloed op het parket....
Ik voel me net zuster Nightingale....
Wondje deppen...zalf erop....
Volgens mij krijgt Borre het maar half mee gelukkig....
De pijnstillers die hij nu heeft zijn best heftig en doen hun best Borre te laten vergeten in welke toestand hij verkeert....


Nee mee naar de musical van het land van Ooit ga ik vanavond niet....
Er moet toch iemand bij Borre blijven...
En aangezien Willems dochter erin meespeelt gaat hij alleen met zijn meiden....
Toch wel jammer want ik ben groot fan van Sap de Aardwortel....

Zo draait hier alles om Borre...
Veel nieuws valt er verder niet te melden...
De rouwkaart van onze lieve vriend komt binnen....
Kunnen je bij rouwkaarten over prachtig spreken....?
Jan was vrachtwagen chauffeur...de foto op de kaart is van door de achteruitkijkspiegel genomen...
Zo mooi....!!
Achteruit kijken op het leven waar geen vooruit meer zal zijn....

En zo tobben we maar door....

Als Willem naar de musical is, pak ik mijn dekentje en val op de bank naast Borre in slaap....
Zonder heftige dufmakende pijnstiller lukt mij dat zonder enige moeite....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten