donderdag 31 mei 2018

31 mei 2018

Dag van:
Keelpijn.... best wel keelpijn.... eerst maar eens een ibuprofen slikken voor ik aan de koffie
ga....
Slap...... best wel slap. .
Eerst maar iets eten en een kop koffie....
Niet slap en naar genoeg om niet naar mijn werk te gaan...
Willem mag (alweer) blijven slapen.... hij wel. ....
Van... op je werk komen een iedereen een beetje horen miesmuizeren over niet lekker zijn...
Zou de warmte zijn tol gaan eisen?.....
Zouden we toch iets van al die waterpokken om ons heen meekrijgen...?
Klachtjes variërend van hoofdpijn... slap voelen... en ook keelpijn...
Maar niet teveel aan denken vandaag....
Van.... lopende de dag je nog beroerder gaan voelen....
Toch nog een observatie uitvoeren in een andere klas... die eigenlijk best heel leuk was.....
Toch nog een overleg met een externe instantie...
Toch nog een groepsbespreking... en de keelpijn komt meer en meer opzetten...
Toch nog laat geworden en om kwart over 6 pas naar huis...
File....
Toch nog boodschappen doen...
7 uur thuis
En nu... koorts... hoge koorts... en beroerd.... slikken doet zeer... mijn kop gloeit... mijn ledematen rillen. ..
En zo lig ik nu in bed....
Vroeg in bed...
Onder de dekens notabene....
Bij 26 graden boven nul...
En Ik ga slapen...
Poes komt van schrik ook al vroeg naast me liggen...
Zou ze ook niet lekker zijn...?
Samen ziek is wel zo gezelliger..
Morgen samen weer gewoon beter, nóg leuker....
 Morgen misschien weer puf voor een blog...ik duik nu even onder...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten