zaterdag 15 september 2018

15 september 2018

Dag van:
Het is best pittig zo'n blog bijhouden...
Het vergt nogal wat tijd.... je hebt niet altijd zin.... er valt ook regelmatig niks zinnigs te melden....
En toch is het best wel grappig om te zien dat mensen je dagelijkse beslommeringen prettig vinden om te lezen.... en nog leuker... om te zien wanneer ze dat lezen...
Dat kan ik volgen op en grafiekje aan de achterkant van zo'n blog. ..
Van....staat de blog online dan heb ik binnen 5 minuten al een paar lezers....
Dan heb je nog de  "ochtend- lekker- bij- het- ontbijt" lezers....(toch weer wat anders dan je krantje)....
Je hebt de...."leuk voer tijdens je ochtend drol" lezers....
Je hebt de....."na het huishouden bij de koffie" en ook de "pffft ff koffie/ lunchpauze op het werk"  lezers....
Je hebt de...."na het werk, benen omhoog" lezers....
De "voor het slapen gaan" lezers...
De "hè weekend, eindelijk even tijd" lezers..... en de "laat ik eens een keer die blogs achter elkaar lezen" lezers.... of "die blog les ik nog een keer" lezers....
Last but not least de. ..."heb je dat al gelezen?.... Nee ga ik gauw doen" sensatie zoekende lezers....danwel "heb je dat al gelezen, is wel interessant stukje?.... Nee zal ik gauw doen" lezers....
Oeps... en je hebt natuurlijk het "alleen de vakantie blogs" publiek...
Van.... nee dat suggereer ik niet. ... dat vermoed of verzin ik niet.... dat valt uit zo'n grafiek redelijk op te maken.... gezien het af te lezen tijdstip.... gezien het type browser.... gezien de plaats.... etc.
Van... gisteravond na het schrijven van het blog en juist voor het slapen gaan 5 lezers....
Bij het wakker worden 24 (vergeten..."de nachtbrakers" lezers)..... rond het middaguur al 221..... en vanavond vóór het schrijven van de volgende blog 319.....
En ook uit die cijfers valt weer van alles uit te halen....
Van... dat ga ik dus niet doen.... ik wil enkel laten zien hoe een dagelijks leven anno 2018 eruit kan zien....
Van... wel krijg ik de vraag wanneer ik dan schrijf....
Nee niet op mijn werk... en alleen in de weekenden begin ik soms 's morgens...
Mijn ultieme schrijftijd is rond 7 uur.... languit op de bank of legaat nog op bed..... om dan voor het slapen gaan het laatste stukje te schrijven....
Dat tijdstip is de lastigste.... vechtend tegen de slaap... en een poes die tegen mijn hand an het headbangen is (oh heet dat kopjes geven!) , want die wil nu de volle aandacht wel eens....
Kom vrouwtje.... uit dat mobiel.... op je zij want dan kan ik beter in het holletje van je elleboog kruipen en spinnen.....(au... en mijn nageltjes af en toe zetten)....
En soms... als ik heel moe ben... geen korte blog wil schrijven... dan schrijf ik de volgende ochtend pas. .
Alleen werkt dat minder goed want dan zit je weer in een ander gevoel....
Van.... de weekenden is het het gemakkelijkste.... dan kan ik het mobiel pakken wanneer ik wil (als ik hem al kan vinden)....
 Van.... vanmorgen schrijf ik dus ik....
Kwart over 8 wakker en wakker gebleven tot half 10...
Toen dacht ik..."ach ik draai me eens om"... en poef.... weg was ik.... geslapen tot half 1....
De moeste dromen hen ik gedroomd...
Ik was op vakantie in een Spaans plaatsje.... maar dat plaatsje lag in Rusland (afvoer mij maar lek)....
Ik bezocht de mooiste plekken.... bouwvallen omringd door blauwe seringen ... grote havens met enorme schepen.... rotsachtige bergen..... vervallen wegen....
Maar na een paar uurtjes moest ik weer weg want de honden waren alleen een ik had de tuindeur open laten staan.... dat mocht Willem niet afvuurt komen....
Maar Willem dook ook op in spaans Rusland.... was ook vrijwel direct weer weg.... en ik reed naar huis... langs een groot kanaal....
Mijn ogen gingen raar doen door een cilinder afwijking... ik zag de kant niet meer.... en de auto stopte ermee.... had ik wel genoeg benzine....?
Tja... en toen er ik dus wakker.... half één op de klok. ...
Wat kan je toch vreemd dromen....
Van... snel naar beneden want ik zou Willem het Duitse tankstation dichterbij dan vorige week laten zien....
We rijden langs en Penny supermarkt (nooit van gehoord) en doen we boodschappen....
Ruim boodschappen... voor twee dagen...
Twee tassen vol lekkers... voor...€24.00 euro....
Dat gaan we vaker doen....
Tank voor€20.00 minder dan anders gevuld en goedkoop boodschappen doen....
Fluitend op de liedjes van Herman van Veen, rijden we terug.....
Willem gaat honden uitlaten... ik doe nog een rondje C&A voor twee mooie overhemden voor Willem voor zijn optredens en zie nog een leuk cadeau voor Emma...
Toe maar. .. die wordt verwent morgen.....
Van...... nu als een haas koken want Babeth gaat naar een vriendin en Hanna moet worden opgehaald van haar werk....
Zei ik vanmiddag nog tegen Willem "die kan beter mert de bus komen want in Gelredome is een concert".....hij luisterde niet en tja.... dan sta je dus een uur in de file.....
Van... en na samen gegeten en ' Beste zangers' gekeken te hebben, ben ik alweer moe....
In zo'n weekend komt alles eruit zullen we maar zeggen.....





1 opmerking:

  1. 🎆DE HACK GEEKS🎆

    Heb je je ooit afgevraagd of het mogelijk is om dingen te hacken zoals hackers het doen in de films.🤔🤔

    Ja, het is mogelijk !!! 😁😁😁

    "ZOLANG HET TECHNOLOGIE IS, KAN HET GEKOMEN WORDEN"

    Hacking kan eenvoudig worden gedaan door een computervirus of spyware (afhankelijk van wat de hacker van plan is) te planten in het doelapparaat.🤐🤐

    Wij van THE HACK GEEKS bieden u de beste hacking-service die er ooit is.👌👌

    We begrijpen de problemen van oplichters op internet en daarom geven we u een degelijk bewijs van onze diensten.

    We hebben de beste hackers in hackerone.com die altijd klaar staan ​​om voor je te hacken, altijd en overal, elk apparaat, organisatie, federale agentschappen, universiteit, universiteit, je denkt er gewoon aan.

    Wij kunnen helpen:

    * Om een ​​telefoon te hacken, te klonen of te volgen? 📱📲

    Bijv .: klonen van telefoons

    Bespioneren van kinderen, echtgenote of echtgenoot.

    Volgen van gebruikerslocatie en dagelijkse routine.

    * Om een ​​bestand in een bedrijf, organisatie of in een federaal agentschap te snuiven, wissen of wijzigen? 📖📃

    Bijv .: cijfers wijzigen op een universiteit.

    Van identiteit veranderen.

    Verwijderen van bestanden zoals strafregisters en bewijsmateriaal.

    Veranderen van bestanden en bewijsmateriaal in federale faciliteiten.

    Stelen van bestanden en documenten van bedrijven en organisaties.

    * Om verloren BitCoin💰💰 op te halen

    * Mijnbouw van BitCoin💰💰

    * Om een ​​e-mail of een Social Media-account te hacken? 💞

    * Om geld over te maken zonder te worden opgespoord? 💴💵💷

    * Om uw credit score te verhogen? 🔝🔝

    * Om creditcard / betaalkaart te hacken? 💳💳

    * Een zwarte creditcard / betaalkaart verkrijgen.💳💳

    ALLE DIT ZIJN WAT WIJ VOOR U KUNNEN DOEN.

    We zijn descrete en stellen onze service aan niemand aan u voor.

    Contact:

    thehackgeeks@gmail.com

    We kijken ernaar uit om voor u te hacken.

    BeantwoordenVerwijderen