dinsdag 21 januari 2020

21 januari 2020

Dag van:

Misschien toch een reactie op blauwe maandag...
Vandaag de klas op de kop....
Rigoureuze klas verbouwing..
Zoals vrouwen dat eens in de zoveel tijd kunnen zeg maar....
Verbouwing betekent dan meestal dat alles dat links staat naar rechts verhuist en andersom....
Bij ons in de klas ook hoor...
Nou ja.. en er zijn wat speelhoeken bij.... en een media hoek....
Ik ben erg vóór media maar bij de kleuters deed ik er niet veel aan...
Ben meer een spelend leren juf...
En thuis worden spel computers en tablets heus wel ingezet door papa's en mama's...
Maar goed... laat ik met de tijd meegaan...
Er is dus een media hoek...met touchscreen en 2 tablets...
Hoe luxe is dat...?
Van.... verder was het een stuk rustiger dan gister...
Van... trouwens... onze kampeer vakantie is geboekt...
Bestemming...Molencate Park Kuierpad in Wezuperbrug....
Dat is Drenthe...!!!!!
Ons lieve oude vertrouwde Drenthe....
Vlakbij Beilen... vlakbij Emma onze kleine vakantie prinses...
Tjonge... een nieuwe vakantieuitdaging.... spannend...!
En we zitten drie meter van het meer....
Aan het meer dus...
Op de foto het grote meer links in de hoek en dan rechts onderaan het meer bij de laatste inham...
Niet verkeerd...!
Wat onze buitenland bestemming is weet ik nog niet hoor...
Dat zal wel weer een last minute worden...
Van.... Willem maakt kennis met rapper Rivelino bij gospelkoor Yes en is diep onder de indruk... maar.... andersom ook.....
Wie weet of van het één het ander komt...
En anders maar van het ander het één...
Van... en dan hebben we de dag van die rare Rabobank e-mail...
Of ik maar even mijn pin wil doorgeven....
Natuurlijk jongens... meteen.... maar dan wel die pin op je neus...
Laat ik nou s avonds bij het programma Opgelicht het item voorbij zien komen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten