donderdag 30 januari 2020

30 januari 2020

Dag vaan:
Oma... eigenlijk staak jij niet maar pas jij nou nog op kinderen...
Tja....
Willem past op zijn kleinkinderen ivm de staking en ik op de mijne....
Intussen heb ik de live stream aan om collega's in den lande te volgen en mijn naaste collega's die ergens in Zutphen zitten maar niet met de meute stakers meelopen...
Een inspiratieochtend hebben ze om s middags gezamenlijk oplossingen te bedenken...
Een mooi streven... terwijl aan de andere kant de oplossing toch eindelijk eens van de minister af zou moeten komen...
Hij heeft immers nu genoeg kijkjes in scholen genomen en schrijnende beelden op zijn netvlies staan...
Van... terwijl de live stream doordendert en ik de sprekers aanhoor ben ik bezig met 12  tussenevaluaties van handelingsplannen.....en een plan de campagne taal promotie....
Mijn kleindochter speelt roblocs of zoiets .... knuffelt honden en katten... vist buiten in de sloot.... komt af en toe een knuffel brengen...
"Staken is ook wel eens leuk hè oma"....
Wijsneus....
https://youtu.be/8SFKeuZS7oM
Van.... ik schrijf niet veel over Willem....
Maar er is veel gaande...
Soms moet je geen tussenstanden geven....
Dan telt alleen de afloop...
Maar ik begin wel moe te worden nu...
En vol te raken...
Willem is een rollercoaster... een storm die maar niet wil overwaaien... en tornado waarvan het oog blijft hangen.....en alles om me heen omver waait of omhoog blaast...
Een niet te volgen grafiek vol pieken en dalen...
Een zee vol hoge golven die maar niet kleiner willen worden er maar blijven aanstormen.... briesend het strand op rollen of op rotsen te pletter staan...
En ik ben de vuurtoren... maar de batterijen raken op.. het licht verzwakt....
Er zijn immers nog schepen op zee die ook mijn licht zoeken...
Mijn werk... familie.. vrienden....
Langzamerhand word ik moe... en raak ik vol....
Kon ik hier ook maar even voor staken....
Ja ja ja... bla bla bla....
Van... Betsy is weer volop vrolijk...
Nou ja.. grotendeels dan...
Ze speelt en dolt en stort de volgende seconde ineen en slaapt...
https://youtu.be/lWL03aCGj8g
Van...de printer installeren.....het is me niet gelukt...
Morgen maar een deskundige erbij of zo...en anders het weekend maar....
Van....welterusten



Geen opmerkingen:

Een reactie posten