vrijdag 24 januari 2020

24 januari 2020

Dag van:
Je een kwartier verslapen en tien minuten tijd inhalen omdat de stoplichten op groen staan...
Van....wat heb ik toch een heerlijk en geolied klassenteam...
En wat verzetten we bergen en hebben we een plezier met elkaar en in ons werk...
Van.... ik heb vandaag zowaar gedanst op een carnavalskraker....
Is dat iets van... de wonderen zijn de wereld nog niet uit... of... hoe ouder hoe gekker...?
Van... de hangtafels in de kantine hingen lekker....
Zelfs met alleen koffie in de automaat....
Van..... brrrrrr wat is het waterkoud buiten....
En ooit fopte ik mijn hartsvriendinnetje op 1 april met de grap dat bij ons in de sloot een groep flamingo's stond...
Ze stapte direct op haar fiets en kwam het wonder bekijken....
Vandaag stonden er 7 flamingo's in Pijnacker....
En dát was geen grap....
Ook geen wonder meer .....
Van..... stiefdochter wil lasagne....
Uitgebreid koken op vrijdagavond dus....
Ik geloof niet dat dit voor herhaling vatbaar is.... na een fulltime week werken....
Maar smakelijk was het wel....
Van.... the Voice en Lill Kleine....
Sommige dingen passen gewoon niet bij elkaar....
Je kunt net zo goed een emmer snot op de stoel zetten..... dat slik je makkelijker door....
Van.... oude schoolvrienden.....
Hechte vriendengroep van vroeger...
Nooit uit het hart verloren...
Helaas sommigen door noodlot wel uit het oog...
Anderen, zichtbaar getekend door de tijd nog steeds in het vizier...
Kanker.... hartinfarcten... herseninfarcten....
Vanavond appt Bob me...
Lieve oude getekende vriend....
Zijn herseninfarct kreeg hem kleiner maar niet klein...
Anders groots staat hij op....
De marathon in Denemarken lopen... op een loopfiets....
Voor kinderen met een beperking....
Trots ben ik op hem...
Zoals ik trots ben op mijn vriendin met kanker...
Die weer.... hoe dan ook.... schrijft voor de PZC....(Zeelandse Courant)...
Vechters zijn we....
Vechters vanaf het eerste schooluur....
Leerlingen van het eerste IVO avont-uur....
Een avontuur dat bleef....
Zet 'm op Bob.....
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/156529/Racerunners-trainen-voor-marathon-in-Denemarken








Geen opmerkingen:

Een reactie posten