vrijdag 20 augustus 2021

20 augustus 2021


Dag van:
De voorlaatste dag thuis....
Dus je haalt de koffers maar eens uit de schuur...
Doen we de grote of twee kleintjes...?
En dan besluiten om één grote en één kleine mee te nemen...
Want...jodelahiti...... er hoeven toch alleen maar zomerflodders in....
Van die dunne niets wegende niemendalletjes....
Nee... niet die van de Sale...!!
Dat zijn nou de enige twee beetje pompeus uitgevallen zwierzwaaiers....
En die ene Julie Andrews jurk is nog van linnen ook....
Maar hoe dan ook... mijn kleding past in één klein koffertje...
En Willem wil slechts alleen zijn korte broek mee en wat tshirts.....
"Van jou krijg ik ook een Barcelona tshirt toch weer?"....
Pffft stel dat ik de traditie van elke vakantie een tshirt uit de vakantiebestemming toch eens zou vergeten...

Kom ik tot de ontdekking dat ik die broodnodige

powerbank niet kan opladen...
(De nacht én dag door met mijn mobiel batterij gaat 'm niet worden... en tegenwoordig heb je dus al je incheck gegevens op zo'n mobiel staan)....
Er moeten twee usb aansluitingen zijn..... één in de lader en één in de powerbank....
En nee dus... Action heeft ze niet, Kruitvat niet... dus op de gok dat ze op tijd zijn,  maar bestellen...
Zoiets van voor 22.00 uur besteld, morgen in huis...

Nu die verschrikkelijke SpTh (spanish travelheath)qr code nog...
En ik heb toch werkelijk voor twee mensen aangevraagd.... krijg ik een formulier voor één te zien...
En meen je nou dat ik die code kan aanvragen....
Echt niet dus....
Van alles probeer ik.... echt álles.....
Boos ben ik... gefrustreerd....
Ik kan er niet tegen als dit soort dingen niet lukken en ik niet kan ontdekken waarom niet...
Willem vlucht zelfs met de honden naar het bos...
En dan ineens heb ik mijn qr code....
Al sla je me dood hoe... maar ik heb 'm....
Alleen Willem dus nog niet...
Nog maar een keer die hel door dan...
En één toets verkeerd of het hele formulier wist zich weer.....
Ik word er hopeloos van...
Maar.... vraag niet hoe... ook deze qr code is ineens binnen in mijn app...
Notabene in mijn mail ook....
Direct maar uitprinten als extra dan maar....


Dan volgt er nog wat naaiwerk... de saloupetten van de Julie Andrews jurk zijn te lang... ofwel ik heb te korte schoudertjes....
En het rokje en bolerootje voor Luna af haken....
Kan die mooi morgen nog op de post....

Willem heeft weer een nieuwe serie...
Mindhunter..... en ik zocht hem uit....

Heb je alle boodschappen binnen en vergeet je voor de derde dag op rij de afwas tabletten...
Terug naar de supermarkt maar weer.... want nu is de vaatwasser vol.... en moet gedraaid worden...
En met de hand afgewassen zijn we afgeleerd....
Maar het kattengrid is binnen een de kattenbrokken ook....
De buuf is geïnformeerd....
De wasmand is leeg....
Willem heeft zijn vier kippenpoten weer binnen...
En z'n lievelingstoetje...
Oh ja... en zijn baardtrimmer...
Meneer wil een baardje van pak m beet 3mm...
Nu alleen nog even leren hoe hij zijn ding moet gebruiken....(Nee Willem zo hou je hem op z'n kop)...
De aangifte van de WhatsApp fraude is verwerkt...
Transavia stuurt een laatste update...
Schiphol blijft maar blij met onze komst.... alweer een email....
En dat is dat...

Morgen de ren en vlieg dag...

Honden naar m'n zus... honden naar 't pension...
Nog even de stofzuiger door het huis...
Laatste spullen inpakken...
En om kwart voor twee s nachts vertrekken, hebben we besloten... 
Op naar morgen....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten