woensdag 4 augustus 2021

4 augustus 't Kuierpad dag 12


Dag van:
Nou... ik ben erachter hoor.....!
Vroeger...vroegahhhh.... toen zag je mensen met wc rollen onder arm of op welke manier deze verstoppend dan ook (losse papiertjes in broekzakken)....naar de wc lopen...
Dan wist je het hè... die gaan poepen...
Mannen dan, want vrouwen nemen altijd zo'n ding mee...
Alleen tegenwoordig hebben de betere campings toiletpapier op de wc's hangen....
Jammer... het toiletrol gestuntel tijdperk is voorbij...
Nee hoor...
Niks hoor....
Lang leve het nieuwe tijdperk...!!!
Zie je namelijk een man een beetje billenknijpend  MÉT MOBIELTJE in de hand weglopen..... ja, juist... hij gaat poepen....!!!!!
Mannen poepen nooit zonder mobieltje....
En dat maakt ook dat mannen eeeeeeeeerrrrrug lang wegblijven....!

Van:
Oké.... Willem zie je nóóit zonder mobieltje...!
Willem heeft áltijd zijn mobieltje....
Die is zo goed als vergroeid met zijn hand...
Vanmorgen (trouwens gistermiddag ook) komt hij,  tijdens het honden uitlaten,  uit het bos terug om zijn mobieltje te halen...
Willem verdwaalt nogal eens namelijk....
Vanmorgen was hij al een aardig eind op weg toen hij toch terug kwam....
Mobieltje zeker, zegt de buurman...
Een wonder dat je de weg zelf terugvond zeg ik....
Ik was nog niet van het pad af zegt Willem...
Nou dat ben je al jaren hoor ik uit een andere tent...

Van:

My too sexy doet zijn ronde....
Hij heupwiegt met de handen op de rug langs de tenten....
Toch zo raar dat niemand op hem reageert...
En vandaag heb ik dan ook echt de betekenis van afdruipen gezien...

Van:
Tja.. over de glamping guys eigenijk niets dan goeds...
Ze zijn erg voorbeeldig...
Het fietsenhok is momenteel bevorderd tot schuur...
Er wordt ook werkelijk alles in gedumpt...
Luchtbedden, visnetjes, fietsen, zwembanden etc. 
Behalve dat alles er luxe aan toegaat is het een onberispelijke familie..
Vrouw Degelijk moet wel even slikken dat vrouw Glamping al voor de tweede dag dezelfde jurk ongewassen aan heeft....

Van:
Op mijn buurman ben ik verkikkerd....

Ja ik kan er niks aan doen maar hoe die man vertelt is gewoon heerlijk...
Vandaag weer prachtverhalen uit zijn wielrennerstijd....
Verhalen over zijn tocht in Guadelope, Italië de Giro, Spanje de Vuelta....
Mijn buurman kan niet meer stuk...
En zijn vrouw met alle verhalen over haar hondjes ook niet...
We hebben het getroffen...!


Van:
En kijk nou.... de familie Kan de kont niet keren komt zowat iets in beweging...
Puber van 17 begint ermee...
Hij pingpongt zowaar....
En pa waagt een praatje met een overbuurman...
Euh.. DE overbuurman... mister too sexy....
Aan het eind van de middag slenteren zelfs de twee jongsten langs het water....
Ma Kont zit waar ze zit...
Vertrokken... zeg maar verbeten gezicht... beentjes bij elkaar... anders pas je niet in de stoel....

Van:
(Op het water).....
Mama is met zoontje aan het suppen...
Mama staat met spaan op het supboard.... zoontje zit voorop...
"Mama wat is dit?" .
Pssssssssjjjjjjjt.....
Dat WAS een supboard kind.....

Van:

De jacht op het zes persoons keesbord is mislukt...
Uitverkocht of niet te koop...
Maar het door twee weken vakantie uitgerust brein is creatiever dan ooit...
Sloop van mijn kussen... watervaste stift... en kijk eens aan.... we hebben een permanent bord.... waar alle scheldwoorden die de van Dale rijk is en ook die, die ze allang geschrapt hebben,  overheen vliegen...
Maar echt.... het blijft een leuk spel....

Van:
We zouden vandaag een soort vastenavond houden...
Het loopt de spuigaten uit met drank en voer misbruik hier op de camping...
Tuurlijk jongens...
Worst, chips, toastjes, kaasjes, m en m's .... alles komt ter tafel
Gggggggeweldig Hennie....!

Van:

Het is ook net een soort programma van vroeger hier als er Kezen gespeeld wordt...."wordt vervolgd"... misschien kan je het nog wel....
Ik ben Wampie... ik ben 50 jaar... en ik doe de terminator na....
Elke keer weer als je het bord afgeknikkerd wordt en je komt terug hoor je "I'LL BE BACK"....!!!!!!

Van:
De avond vordert..
En de nachten hier zijn koud en vochtig...
Hoezo koud... zie je hier een pinguïn lopen....?
"Ja daar"....
Gewezen wordt op een klein meisje met een draadje in haar neus in een te gekke pinguïn onesie.....
Gggggggeweldig Hennie....

Van:
Klaar met de kou....
Klaar met de alweer voorspelde regen...
Willem en ik boeken een reisje naar Barcelona...
Ik ben net klaar met de boeking en gooi de betalingsapp dicht.... ik Google nog even weer online in Barcelona....
Je wilt natuurlijk wel weten in wat voor heerlijk weer je straks terecht komt...
Euh.... vrijdag regen....

 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten