maandag 2 augustus 2021

2 augustus 2021 't Kuierpad dag 10


Dag van:
Als het nou weer geregend had, weet ik niet wat ik gedaan had, zeg ik nog als ik de tent uitstap en de zon zie....
Had ik maar niks gezegd....
Halverwege het ontbijt (je kan het ook lunch noemen rond die tijd) kunnen we de tafel weer verplaatsen....
Nu zijn we echt chagrijnig...
Ik weet inmiddels precies langs elke plooi van de luifel de eerste stap naar beneden zal vallen...
Ik weet inmiddels precies waar in het grasveld de plek zal ontstaan die het eerst verzadigd is van water....
Ik weet inmiddels precies waar de eerste del in het tentdak zal ontstaan... en de tweede ook...
En ik weet nog beter waar de paraplu's liggen dan de zonnebrandcrème...
Doe me een lol en STOP!!!!......

Van:

Het leken toverwoorden....
Of misschien de juiste intonatie en het juiste moment...
Rond het middaguur schijnt de zon en ze brandt....
Toch jammer dat de twee meiden van Willem nu juist naar huis gaan.....
Maar tja Kreta lonkt... en één ding is zeker... daar hoef je niet om de tien minuten op buienalarm te kijken....

Van:
Marcel en Esther gaan cultuur proeven... Kamp Westerbork bezoekje met de kinderen...
Ach... en dat kennen Willem en ik inmiddels wel...
Ook Olf en Danielle zijn helemaal klaar met de regen hier en daar maar altijd hier....
Wij pakken met z'n vieren het Keeszbord.....
We zijn nog heel maar het had bijna een paar ingeslagen hersens gekost....


Van:
Glamping familie eet geroosterd brood...
Eten vanaf gewoon servies met gewoon bestek...
Niks geen kunststof daar...
Geweldig Hennie....!!!!

Van:
Datzelfde geldt trouwens ook voor my too sexy...
Met dit verschil dat als ma 'compleet niet sexy', tegen de lepeltjes blaast en ze dan oppoetst...
Het niet toch niet gekker worden hé...
Straks komt de zilverpoets nog te voorschijn...

Van:
Ma Degelijk is vandaag jarig...
Ze krijgen welgeteld anderhalf uur visite....
Met taart... jawel...
En die taart wordt gemorst...
Wat denk je.....?
Maar natuurlijk... dat wordt een handwasje.... en wel meteen....
Ggggeweeeeldig Hennie!!!!.....

Van:

Sorry Esther, geen van ons vieren is nog in staat boodschappen te doen...
Wil jij.....????????
Ggggeweeeeldig Esther....

Van:
Laten nou de anderen op het veldje onze mølky traditie ook leuk vinden....
En ook dat we dat met drie gezinnen doen....
En laten mijn blog hoofdpersonen dat nu ook gaan doen
Laten ze nou niet helemaal goed gekeken hebben een het baby mølky gekocht hebben...
En laten ze nou eerst naar ons kijken en als wij het te donker beginnen te vinden, zelf beginnen...
Ja slimpies dat gaat dus niet in het donker hè.....
Zelfs niet met bijschijnende mobieltjes...
Dat wordt morgen toch wat vroeger beginnen....


Van:
Kezen is verslavend voorspelde men ons al....
En ja hoor....
Alleen.... hoe speel je zoiets met zes man als je een bord voor vier bezit.....?
Daar weet ik wel wat op....
Men neme een campingtafel.... en een pak stiften...
Je kijkt op Google hoe een zes persoons spelbord eruit ziet en tekent dit na op de campingtafel...
Ik zeg: goed gelukt....!
Vier krijgen de pionnen uit het bestaande spel....
Men heeft hierna voor de andere twee de keuze uit; bierdopjes, dobbelsteentjes, kiezelsteentjes, knopen of wat nog meer te vinden is....
Tip: De avonden zijn koud en vochtig...
Veeg vooral niet met de armen over tafel....
Hiertegen is stift niet bestand...
En geniet verder van de op handen zijnde echtscheidingen... echtgenotes die buiten slapen vannacht.... of de aankondiging morgen te vertrekken....
Maar vergeet vooral niet daarbij de mondhoeken omhoog te houden en LACH!!!!!!!.....

Van:
Stijf van de kou je bed in...
Tip 2:
Leg niet de fleecedekens op je slaapzak of dekbed, maar op je hoeslaken...
Dus je ligt erop in plaats van eronder....!
En dan....morgen weer een dag!!!!....













Geen opmerkingen:

Een reactie posten