maandag 30 oktober 2017

30 oktober 2017

Dag van:
En dan toch weer denken als je wakker bent 'eigenlijk is het al 9 uur'
Niks van aantrekken.... gewoon uit bed!
Hoewel ik er totaal geen zin in heb, moet er een heleboel geregeld worden vandaag
Eerst de tandarts bellen...bibbersssssss.....
Morgen om half 10 kan ik terecht... naja even in spanning dan nog maar...
Nú een bende afhandelingen van de geknapte waterleiding deze afgelopen zomer regelen...
CED groep bellen....
Bartens groep bellen...
Ohra bellen.....
Online dingen regelen....
Facturen scannen...
Achter de vloerbedekking aan want stoffeerder door zijn rug of niet... na 2 weken wachten zal hij toch wel en vervanger hebben of is de rug weer gerecht...
Van.... als ik de ohra bel geeft de stem op het bandje aan dat er ongeveer 1 minuut wachttijd is
Maar..... na 10 minuten aan die lijn hangen, ben ik het wel zat
Van... bel ik terug... geeft zelfde stemmetje door dat ik maar liefst 15 minuten moet wachten...
Is goed aardig stemmetje... maar dan niet aan dé lijn... ik bel over 2 kwartiertjes wel terug
Gelukkig word ik daarna, zoals gewoonlijk, super goed geholpen...
Van.... wat een gedoe om er achter te komen hoe ook alweer die scan functie op min printer werkt
Je doet dat gewoon te weinig om te onthouden...
Mar dan... eindelijk....(na 20 minuten zoeken en dus ergernis) scant het ding dan toch
Ben ik mooi  van 9.00 uur tot 13.50 alleen maar aan het regelen geweest...
Van... nu maar weer wat leuks doen...
Na heel veel bloed zweet en tranen is het poezen vest voor Isa af maar wat wordt het volgende project?
Vorig jaar breidde ik van jong naar oud dus dit jaar maar van oud naar jong en dus is Britt aan de beurt...
Ze wil een hoody met konijnen oren.... and so it will be....
Steken opzetten maar....
Tja... en wat kan je dan schrijven over je volgende uren hè.... vooral als het patroon alleen maar uit rechte steken en toeren bestaat..
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
Het gaat wel lekker snel zo en je kan lezen en breien of tv kijken en breien tegelijk op deze manier
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
En de kat springt gezellig op schoot en begint te spinnen
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
Facetimen met kleindochter Britt mijn kleine ornitholoog in spe
Ze moet eigenlijk een boek lezen voor haar boekbespreking binnenkort maar facetimen is leuker en oma weet sowieso veel van boeken
Het boek van Foeksia de heks en Dolfje Weerwolfje
Ja dat vindt oma te gek!
Samen plaatjes kijken via het beeldscherm en over het boek praten
Maar dan ook weer zelf lezen dametje...
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
Ik galm mee met een nummer van Queen....biiiiiiiiiicycle......biiiiiicycle...
Naaldje recht heen
Naaldje recht terug
Mijn gedachten schieten weer eens alle kanten op
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
Ik lees de krant; aandeel IPhone stijgt weer na krimp en alle pijlen gericht op Jelle Brandt Corstius
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
Verkeers infarct rond Utrecht en man komt ongelukkig terecht na val in Bobbejaanland
 Van...pffft.... honger... en zin in Grieks... dus blik feta open... jalapeno.... chorizo... oké oké een allegaartje buitenlands eten dan
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
Brrrrrrrr... morgen naar de tandarts...
Naaldje heel snel heen recht
Naaldje heel snel terug recht
Rikketikketik doen de pennen
Ping...... inbox bericht....
En wat een lief mooi  raak bericht
Zo'n bericht dat me in deze tijd, dat ik mezelf zo verschrikkelijk probeer vast te houden aan het feit dat ik niet een slecht mens ben, zo helpt in mezelf te blijven geloven.... en op mijn antwoord, een nog liever bericht terug met de bevestiging dat het niet aan mij ligt....zooo dankbaar daarvoor...
Glimlach op mijn lippen:
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
Kopje koffie
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
De tune van star wars... dus.... mijn mobiel gaat af...
Eindelijk... eindelijk die naam in beeld waar ik al zo lang op wacht...
Heerlijk haar stem te horen... de verhalen te horen.... mijn verhaal te vertellen.... het ongeloof  te delen....
Nú is mijn wereldje weer eventjes compleet.... het hart onder de riem gestoken...
Wat een fijne berichtjes toch allemaal vandaag...
En het gevoel er wel degelijk te mogen zijn en er toe te doen....
Rikkerdetikkerdetik dansen de naalden door de steken
Naaldje heen recht
Naaldje terug recht
Willem is thuis en even zijn verhalen horen en de mijne vertellen
Even geen naalden meer... genoeg voor vandaag...
Ik ga proberen te slapen... als dat lukt met die tandarts op mijn netvlies..










Geen opmerkingen:

Een reactie posten