vrijdag 17 november 2017

17 november 2017

Dag van:
Dat was een rot nacht... halve nacht op de wc zitten.... korte uurtjes tussendoor slapen en met grote wallen onder je ogen wakker worden...
Willem werken, Babeth naar school en ik brak bij 3 honden...
Inclusief geruzie om botjes, speeltjes, lekkerste kleedje, beste plekje....
Steken in min buik... duidelijk een off day...
Appjes naar de verkeerde persoon zien met toevallig dezelfde naam.....plasje gemist..... flesje drinken om, koffie die me niet smaakt... laat me slaaaaaaapen.....
Even de ogen toe als Blitz slaapt maar tja... bands slaapt nooit (Nou ja  's nachts wel dan)
Toch maar de afwasmachine uit ruimen en een wasje draaien
Dokter Pol moet zijn eigen hond Freija in laten slapen.... aangrijpende televisie
Streken in mijn buik...
Nee, dit is duidelijk niet mijn dag
Het zou ook een heugelijke dag moeten zijn... een bruiloft... die voortijdig door de bruidegom is gecanceld
De bruid is nu een weekje op vakantie.... alleen... bezinning... moet niet makkelijk zijn..
Tóch maar even een berichtje sturen... juist haar gunde ik dat beetje geluk zo
De zon schijnt wel maar om nou te zeggen dat ik ervan geniet... nee...
Dan maar even onder een deken op de bank duiken
Maar slapen lukt niet echt...
Met de honden even naar buiten... fotootjes maken...
Van... en dan snel naar boven weer naar de wc
Het houdt niet op vandaag
Als Willem thuis is moet hij zelf maar even boodschappen doen
Nee ik hoef niks
 En Willem... wat denk je... kippenpoten...
Wat een man...
Ik word al misselijk als ik aan de lucht alleen denk maar toe maar
Ik ga wel lekker in bad
Ja Willem ik ben eruit voor jij op kraam visite gaat
Pffft
Beroerd
Willen weg... ik vul mijn avond met...... laat maar.... je weet wel..... en verschoon de emmer stop dus wel 3x
Ik last me vermaakte door the voice  maart och wat lijkt het toch veel op elkaar
Ik hoor maar een enkele uitschieter..... dat draai scharnier zou vast roesten bij mij...
Daan nog en interview met Marco Borsato met Humberto...
Willem appt om half 12 dat ze nog dik in gesprek zitten maar ik kan niet meer....
Welterusten









Geen opmerkingen:

Een reactie posten