maandag 27 november 2017

27 november 2017

Dag van:
Willem neemt Babs en Blitz mee naar school en dat betekent....
De verlengde zondag in....
En dat betekent UITSLAPEN....
Dat doe ik dus ook...
De pijn is zelfs dragelijker na het slapen...
Het liefst zóu ik de tijd nog even willen rekken maar Bikkel bediend ook wat gezelschap
Van.... wat is het een troosteloos weer buiten jakkes...
Het is  zo ondertussen wel eens tijd voor een zonnetje...
Een vies waterkoud is het ook...
Heeft een mens.... dit mens... nog meer te klagen vandaag...?
Van.... het is wel heel stil in huis zonder die twee honden....
Maar vooralsnog geniet ik er maar even lekker van....
Ik voel me zowaar ietsje beter maar ik weet dat het gaande de dag weer om kan slaan
Ik héb goddank een hoge pijngrens en kom nog van de generatie 'als je geen koorts hebt dan kan je gewoon naar school/ aan het werk/ je gang gaan...
Maar ik vind t wel best.... ik geniet even van dit moment en rek dat zo lang mogelijk.
Éérst de hachje maar eens opzetten...
Die pruttelt wel weer en paar uur
Trui voor Britt in elkaar zetten dus  en de accessoires erbij breien; een zakje en een boord en dan straks de konijnenoren...
Geen tv aan, gewoon lekker je gedachten laten gaan...
Het vreemde is dat ik soms ook lege gedachten heb...
Dan denk ik ergens aan maar het krijgt geen verdere inhoud...
Zoiets van... ach dat zie ik dan wel...
Ik twijfel nog of ik dat nou het absolute loslaten vind of apathie....
Bij sommige dingen neig ik naar het laatste, bij andere dingen naar het eerste...
Van.... Willem heeft een top dag gehad met de honden in de klas
Ik zag ook al de mooiste foto's op zijn Facebook voorbijkomen...
We genieten van de hachee  met rode kool... hoe traditioneel wil je het hebben....en dan maakt Willem zich op voor zijn toneel avond
Ik vul de sinterklaas pagina, brei de zaak op de trui, ga in bad en eindig deze niet al te bijzondere dag
Van.... nou misschien nog één noemenswaardig iets...
Dát ik vandaag app met een TSO (tussen schoolse opvang) moeder...
Zo'n hele bevlogen betrokken en nog enthousiaste TSO moeder
Die niet de klierende  kinderen op hun donder geeft maar de niet klierende kinderen juist beloont... die nog knutselt met ze een leuke quizen bedenkt...
En dan van de juffen te horen krijgt dat ze dat liever niet hebben.... en haar vraag of de juf even eerder kan komen om de mooie knutsel te bekijken, al helemaal niet waarderen...
Van.... na mijn eigen ervaringen van de afgelopen tijd begin ik me toch stellig af te vragen of 'afstand' en 'afstandelijkheid' de nieuwe mode trend aan het worden is?
Bah.... wat een tijd.... en tijd van afstand en kilte in juist een tijd en maatschappij die zoveel warmte en liefde nodig heeft....
 Afstand... ik heb er niks mee en sta het liefst dichtbij mensen....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten