dinsdag 21 november 2017

21 november 2017

Dag van:
Eigenlijk een niet noemenswaardige dag...
Blitz met een Bordeaux dog buiten laten spelen die Blitz niet aankon want Blitz lag uiteindelijk op de rug van het bakbeest
Veel pijn en s middags lekker in bad gegaan... de enige plek waar ik me eventjes goed voel
Daarna wat opgeknapt en zelfs in staat om te koken
Willems dochter Marianne kwam eten
Het is wat met al die meiden van hem
Van Blitz deed haar best vandaag
Nou ja... niet qua aangeven dat ze eruit moet maar wel met de langere tussenpozen
Vandaag het span ook maar eens allemaal ontvlooit
Babs komt nog wel eens met ongewenst bezoek uit de puppy opvang
Nadeel van ontvlooien is dat ze kort daarna de kriebels hebben van de beestjes die weg willen en zich dus de pokken krabben
Van.... en ik dus ook bij hert zien van al die jeuk
Maar goed... ze zijn weer 3 maanden beestjes en eitjes vrij
De avond gevuld met Manchester Feyenoord kijken en en Willem die weer creatieve ideeën had waardoor mijn hele gezicht onder de lippenstift gesmeerd werd maar ik aldus op en (V)Wampier leek.... en dat was juist de bedoeling
Nu nog het juiste gezicht erbij trekken en Willem ook weer blij
 Nog wat breien en snel het bed in want van slapen witte je altijd snel beter zei min moeder altijd








Geen opmerkingen:

Een reactie posten