dinsdag 6 november 2018

6 november 2018

Dag van:
Belachelijk lekker weer...18 graden vandaag... en dat voor november...
Die mij dit maar tot een met maart en dan weer warmer...
Ik teken ervoor..... iets van zonnig overwinteren in eigen land....
Van.... cupcakes bakken met de meisjes in de klas... lekker rol bevestigend... en met de jongens rekenen...
Lijkt oneerlijk maar morgen gaan we de cupcakes allemaal versieren (paddenstoelen) en mogen de jongens ze ook mee helpen opeten....
Van zwemmen met de  kinderen...5 minuten naar een onderbroek zoeken die nog gewoon in de broek zit. ..
Vijf minuten naar sokken zoeken die diep in de neus van de schoenen gestopt zijn....
Als ik nog iets kwijt ben vandaag ga ik gillen...!!
Van.... een nieuw rolstoel met riemen en beugels en vergeten en beugels los te maken....
Van.... en nieuw digibord en de desktop niet kunnen vinden....
Van... maar toch een heel gezellige dag.... alleen bijna in slaap vallen bij de vergadering.....
Van... daarna nog een heel lastig formulier moeten invullen...
Maar gelukt...!
Van ... boodschappen en niet de appelmoes vergeten want dochter Willem lust geen spruiten....
Van... Willem toch met Borre naar de dierenarts geweest...
En het gaat niet goed met Borre....
Zware pijnstillers gekregen en donderdag terug want dan gaat hij onder narcose voor een foto en nader onderzoek...
Arme Borre.....
Van... buurman Peter die verder gaat met reparaties ten gevolge van Borres sloop gedrag.... die iedereen hem nu ineens vergeeft....
En eigenlijk ik ook tijdelijk wel even....
Van. ..... Willem heeft fluit repetitie bij het koor en de band....
Nooit zijn om te gaan maar altijd weer enthousiast terug dus ik reageer maar niet meer op een chagrijnig "tot straks"....
Buurman en ik kletsten nog even verder.... over eventueel te organiseren buurtfeesten.... koek en zopie op de vlonder in de winter als er weer geschaatst wist op het water. . euh... ijs.....tweeverdieners die nooit thuis zijn.... waar is de tijd van bij de buren op de koffie....
Maakt ook niet uit...ik ben niet zo'n buren koffieleut eigenlijk. ..
 Van.... mijn dochter op de koffie .... altijd gezellig. ..
De komt de spiegelreflex halen voor betere foto's voor haar designs....
Ze staat dit weekend in België (Gendt) op de beurs met haar speelgoed en handwerk ontwerpen.....
Van...."Haar naam was Sarah" op tv.....
Een film om toch altijd er stil van te worden...
Ik weet nog dat ik de film kort na het lezen van het boek zag en hem toen niet zo geweldig vond.....
Het boek is inmiddels weer meer naar de achtergrond gezakt en de film is indrukwekkend. ..
Zo werkt dat dus....
En dan te bedenken dat Willem en ik de route gelopen hebben van Rue Saintonge naar het Vélodrome dat niet meer bestaat.....
Dat we de deur hebben aangeraakt..... en de klink....
Van.... een paar seconden voor de aftiteling komt Willem binnen.... vol verhalen.... maar ik ben stil....
Van... nog even wat nieuwe optreed data van Willem noteren... zijn verhaal aanhoren over en kindercd die hij over twee weken gaat opnemen....wat data noteren van feestjes met de kliek....
Mijn hoofd loopt om... ik ga het te ruste leggen....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten