vrijdag 9 november 2018

9 november 2018

Dag van:
Wat een nacht... wat en hel van een nacht.... hoesten van diep uit je tenen.... tot je slapen kloppen....
Bronchitis zet in als hevigheid door....
Warm ben ik ook maar daar wil ik nu niet op letten...
Ik ga me volstoppen en volproppen met eucalyptus olie... gember met citroengras thee.... pillen....
Eindelijk om half vier val ik in een rusteloze "steeds weer wakker" slaap....
Een paar uur later staat Willem alweer op om de honden uit te laten....
Nee.... zo'n gebroken nacht zorgt nogal lekker voor herstel....(Niet dus!)....
Van.. ik brei gedurende de dag wel een beetje....
Alle panden zijn af dus ik moet alles in elkaar zetten... maar dat gaat nogal moeilijk met al die hoestbuien....
Van.... de honden liggen trouw aan mijn voeten...
Ik hang lekker in Willems stoel... daar zak je lekkerder in weg dan in de mijne...
Veel doe ik niet....
Waar haal ik de lucht vandaan om actief te blijven. ..
Zelfs als Willem thuis komt heb ik nog geen boodschap gedaan en zelfs de trui zit nog niet in elkaar...
Van... toch maar even eten halen...
Jumbo let op... mochten jullie denken dat de schap met Ajax allesreiniger met  eucalyptusgeur is omgevallen. ... spaar jullie de moeite... ik ben het maar....
Van... geen zin om te koken... dat lijkt me duidelijk...
Zakken paella dus maar....
Dochter één eet mee... de ander is aan het werk...
Dochter één gaat niet naar vriendje maar slaapt hier... want papa moet naar morgenochtend naar haar werk brengen....
Van.. bij elke hoestaanval neem ik een kop gember thee met citroengras en honing.... maar om nou te zeggen dat het helpt....NEE!!....
Ik hang wat in de stoel en op bed...
Veel te melden heb je dan niet....
Borre hinkt nog... hij moet een knie punctie... maar daarover worden we nog teruggebeld.
Poes slaapt in de meest onmogelijke posities... aan het studeren voor katten yoga instructrice.... of zoiets....
Maar tja. . da's ook geen wereld nieuws...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten