zaterdag 2 maart 2019

2 maart 2019

Dag van:
Ik heb een off day.....
En of dat nou komt doordat ik toch ben gaan werken gisteren.... ik weet het niet.... maar het is off.....
Ik lig in bed en kom er niet uit....
Val weer in slaap.... tot in de middag....
Van... nou heb ik ook al een paar dagen jeuk in de elleboog holtes en er omheen .... ik klaag er niet over maar het is wel hoogst irritant.... en nou breidt zich dat uit naar de knieholtes ......irritant, irritant....
Ik ben niet van de lappenmand. ......en ben er dan ook zo ongeveer wel klaar mee nu....
En dit soort dingen werken daar nou niet echt bevorderlijk aan mee....
Dus ben ik chagrijnig.....
En dat werkt weer niet mee aan een leuk stukje schrijven....
Van.... bovendien moeten we ook nog met de buren uit eten.....als bedankje voor het honden uitlaten tussen de middag.....
En aangezien dit al een keer uitgesteld is, kan ik dat niet wéér een keer doen.....
Van... Willem knot de bomen maar heeft verder ook negens zin in, behalve Engels voetbal kijken..... wat mij dan nog weer meer irriteert....
En als ik dat aangeef en te horen krijg dat ik er ook niks van snap hoe belangrijk deze wedstrijden zijn.... en ik er geen hart voor heb.. dan plof ik helemaal....
Val in mekaar met je pokkevoetbal.....
Van..... hij ziet zijn ego bui in.... zet de tv op een carnavals zender.... nou en dan voel ik me helemáál verloren....
"Blaas maar op m'n fluitje tralala tralala".....
"En de auto doet toet toet... en de trein tjoektjoek..... de brommer gaat van wroem.... stap maar in een stap maar uit... tralala tralala...."
Teksten om de tranen van in je ogen te krijgen..... over elkaar heen hangende mensen in krankzinnige outfits.... nee dit maakt mijn dag goed.....NOT!!!!!
Van......de buren hangen aan de bel of we al gaan....
JA... we gaan.... en laat ik niet één feestneus tegenkomen ... of ik draai me weer om....
Op naar de vreetschuur.....
Ja sorry... zo chagrijnig ben ik dus....
Ik zal proberen wat gezelliger te worden....
Ik heb weinig honger maar vooruit.... ik neem een soepje....
De gesprekken gaan van (hou je vast)....Patty Brard naar Michelangelo... en van John de Mol weer naar Leonardo da Vinci.....
Vraag niet hoe het kan.... ik kan het ook niet navertellen......
Willem gooit er nog een vrolijke noot Toon Hermans door..... de buurvrouw wil slagroom maar vindt het ijs te koud. ... de buurman is zijn batterijen voor zijn gehoorapparaat vergeten en die van mij passen niet in de zijne..... de buurvrouw vindt nu dat buurman te luid praat....
Achter mij huilt een baby.....de bar juffrouw schenkt witte in plaats van rode wijn in....
Ligt het nou aan mij of is dit gewoon echt in totaal een off dag......?
Van.... kom je thuis hebben de honden je nieuwe tuin kussen aan flarden gebeten..... maar kan ik nog net het staartje van Wie is de Mol kijken.....
Omdat Willem naar de wc is heb ik de afstandsbediening gepakt die hij, als hij terugkomt meteen terug wil hebben....
En op mijn vraag wat dat voor flauwekul is, krijg ik als antwoord...."doe niet zo flauw want dat hoort nou eenmaal zo en die heb ik altijd".....
Van ... ik weet het.... ik leg op alle slakken zout vandaag  ......
Ik heb een off dag....
En ik ga mijn bed weer in.... krabben aan de jeuk tot ik een ons weeg....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten