vrijdag 29 maart 2019

29 maart 2019

Dag van:
Zo'n dag dat al je registers open staan....
En dat weet je al bij wakker worden...
Zeg maar wakker schrikken...
Willem die je wakker maakt en uit een vreselijke nare droom haalt...
Waar je vervolgens zo van schrikt dat je prompt vergeten bent waar die droom over ging, maar er wél een vreselijk naar gevoel aan over houdt...
Van... ken je dat...??
Verward... verschrikt.... ontheemd....
En dat je dat dan de hele dag blijft achtervolgen.....
Van... het is maar goed dat dan twee honden dat aanvoelen en boven komen zodra de baas der deur achter zich sluit....
Want de baas mag dat niet weten.... de baas vindt dat niet goed...
Nou... het vrouwtje nu wel... en ik nestel me tegen de grote kop van Borre.... Blitz aan mijn voeten... en Bengel aan de andere kant naast me....
Van... één neusgat zit ook dicht.... en mijn hoofd bonkt...
Heerlijk die beesten... vreselijk die neus en dat hoofd... en beide gevoelens zitten elkaar danig in de weg....
Strohalmpje.... de zon schijnt buiten....
De andere kant is, dat het nog te koud is om buiten te gaan zitten....
Ik kleur maar wat.... speel een potje mahjong.....
Kleed me maar eens aan....
Ik moet straks met Blitz maar de dierenarts voor controle...
Van... je stapt in de auto...
Komt erachter dat je het hondenpaspoort vergeet.... gaat terug....
Komt erachter dat je je gehoorapparaten vergeten bent...
Gaat niet terug.... anders kom je te laat...
Belandt in de file..... om 13.00 uur... hoe is het mogelijk....
Je rijdt een nieuwbouwachtig  iets in.... tomtom kent het nog niet.... en ziet alleen nummer 26 een 30...
Je moet op 24 zijn.....
Je loopt twee keer een rondje... kijkt over het bouwterrein... en ontdekt dat je helemaal aan het begin moet zijn....
Lopen is niet slim want Blitz moet misschien onder narcose een foto van zijn poot laten maken.... voor de zekerheid. ..
Van... Blitz weer in de auto.... terug...
Blitz weer uit de auto.... dierenarts praktijk in. ..
Strohalmpje.... vriendelijke mensen en direct aan de beurt...
Strohalmpje.... geen foto en grote tevredenheid over het genezingsproces...
Wel de kuur pillen verlengen......
Strohalmpje...kost maar €5.00...
Je kunt maar huis....
Rijdt verkeerd...
Komt bij het Loo veer uit ....naar Huissen....
En ik en pontjes.... nee dat gaat niet samen...
Ik en dijken ook niet...
Van... je keert de auto.....
Strohalmpje.... je rijdt langs prachtige boerderijen en de fruitbomen vol in de bloesem...
Je levert Blitz af...
Vriendin bellen of ze mee naar de markt in Huissen gaat...
Ze neemt niet op...
Je gast alleen naar het winkelcentrum dan maar....
Kan geen geschikte schoenen vinden voor tussen de kou en de zomer in.....
Sneaker mode...
En ik ga NIET op sneakers lopen...
Zelfs geen geborduurde sneakers... geen sneakers met kantjes... hoge sneakers... of sneakers met vrouwelijk design print....
Strohalmpje... je bent bij de toko in de buurt...
Niet koken... geen boodschappen... Indische maaltijd halen...
Man blij....!
Van... een online bestelde jurk valt te klein....
Online een maat kiezen voor weelderige vrouwenfiguren is eigenlijk onbegonnen werk...
Strohalmpje... je hebt weer een reden om op dieet te gaan...
Van... kun je je voorstellen dat ik moe ben van strohalmpje zoeken...
Ik waag morgen maar weer een schrijf poging....
Ik kan geen strohalm meer zien..









Geen opmerkingen:

Een reactie posten