maandag 27 maart 2023

27 maart 2023


Dag van: 
Wat ik het ergste aan die corona vind is dat het zo plotseling komt...
Ineens is het er....
Niet eerst een kriebelhoestje of keelpijntje, niet een snotneusje....
Nee, klapbam ineens....van het ene op het andere moment ben je gewoon doodziek....

Het is anders dan de eerste keer corona,

dat wel ..
Mijn hoofd is enigszins normaal en angst dromen en dergelijke blijven uit...al kan je je hoofd nergens bij houden...
Ook kan ik van het ene op het andere moment in slaap vallen,, hoest de longen uit mijn lijf, ben benauwd, heb koorts en mijn hoofd bonkt zo nu en dan....
Blijven er dus nog genoeg corona klachten over....


Willem is vandaag naar een goede vriendin in Emmen en ik duik dus met een deken op de bank beneden en met afstandsbediening...
Niet dat je veel ziet hoor, want je ogen vallen toch steeds dicht...
Blitz, die niet op de bank mag, want dat mag hier geen enkele hond, springt nu bij me op de bank bovenop de deken....
Mijn lieve bewaker....

Mijn dochter FaceTimed me even om live big brother te volgen omdat er weer iemand uit het huis gaat....
Maar ik hoor mezelf al snel zeggen 'ik ga weer slapen hoor'....

Af en toe zie ik een hagelbui voorbij

komen en dan weer is de lucht stralend blauw....

Wat ik nou niet begrijp hè...dat is dat dat medicijn invermectine tegen die beestjes, zo moeilijk te verkrijgen was omdat mensen dat in de corona tijd massaal gingen vragen omdat het corona zou tegenaan....
En dat ik nou twee weken na gebruik van dat middel notabene corona krijg....

Bewijs geleverd dat het onzin was dus zou ik zo zeggen....

Voor de tweede keer corona dus....alle boosters ten spijt...
Al blijf ik me eraan vasthouden dat het zonder boosters misschien nóg erger was geweest....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten