vrijdag 31 maart 2023

31 maart 2023


Dag van:
Laatste dag van maart...
Al de 62ste in mijn leven....
Dit keer te belabberd beroerd om alvast 1 april grappen te bedenken en voor te bereiden, en ik hou nog wel zo van 1 april grappen....
Vooral Willems reacties als hij er weer in trapt....
En heb ik dan iets dat ineens in mijn hoofd komt dan is het een paar minuten later al vergeten....

Hoe beroerd je bent kun je best elke dag beschrijven, maar ik ben nu eenmaal geen geboren klager....meer een lijdzaam ondergaander...
Al moet ik zeggen dat dit 'lijdzaam' zich op dit moment aardig aan het ontpoppen is in geïrriteerd verzet...soms overgaand in een ietwat moedeloos uitzichtloos verzet...
Hoe lang gaat dit nog duren...
Zoiets als de woorden van Willem bekrachtigen "dit is niks voor jou om niks te kunnen doen, jij bent altijd bezig"...
Behalve dat ik af en toe even zo'n alinea plaats tussendoor....maar inderdaad verder dan deze actie kom ik ook niet....

Drie honden aan mijn voeten en eentje

achter de bank...
Mij kan niks gebeuren...
Sinds zou ik ze achter het behang (wat er overigens niet op de muur hebben), willen plakken, maar als ik ze nu weer zo beschermend zie, wil ik ze niet missen....

Af en toe even op social media Facebook kijken en zien dat er zoveel vrienden/kennissen/familie bij het Snollebollekes concert zijn....
Toch grappig dat niemand elkaar kent maar ze soms vlakbij elkaar zitten of staan....
Van links.....naar rechts....


Erg veel eetlust heb ik niet...
Maar...'Willem, als ze betaalbaar zijn neem je dan wat aardbeien mee?'....
Willem komt terug...met een bakje aardbeien....
Ik tel er 12 in een bakje en denk 'dat was vast betaalbaar'....
Ik vraag naar wat hij ervoor betaald heeft...
4,95 vertelt hij trots....
Mijn ogen worden schoteltjes....terwijl de aardbeitjes dáár niet op, maar wel in een klein kommetje paste.....

De van Willem gekregen tulpen doen het goed...
Ik geniet er ook echt van...
Er valt dus toch nog wel wat te genieten...
Goede zet van Willem...!


Mijn vriendinnetje belt...
Ik moet maar bij haar in het ziekenhuis komen liggen....daar is weer een Covid vleugel geopend...
Nou, dat doen we dus maar niet Netje.....
Maar mijn hoofdpijnmakende vraag 'hoe kom ik in hemelsnaam aan Covid?' is hiermee wel beantwoord....
Ik kan het dus overal opgelopen hebben...

Écht..... Schurft.... Haarluis... Covid.....je zou er smetvrees van krijgen...
Nee, toch maar niet....heb ik er weer een probleem bij.......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten