dinsdag 12 november 2019

12 november 2019

Dag van:
Eigenlijk hebben wij juffen soms... euh eigenlijk wel vaak... dezelfde onderwijsbehoeftes, als onze leerlingen...
Heb je gister studiedag gehad, ben je uit je ritme... regelmaat weg... ofwel van je apropos.... l
Vergeet je dat je vandaag buitenlessen hebt.... oooh ja en het Sinterklaas journaal is gisteren beginnen... oeps en die ene leerling heeft 24 uurs opname....
Van... uit je ritme dus en er niet in te krijgen vandaag ook....
Leerling bij wie een stukje brood in de keel blijft hangen..... leerling ziek.... ook de kinderen uit ritme....
Je doet van alles... en komt tot niks....
En dan kom je na een huisbezoek thuis....
En Willem vraagt je of je even wilt kijken bij de katten krabpaal...
Nou... dat had hij beter niet kunnen vragen....
NU!!!!!! ben ik er echt klaar mee!!!!!!
Driekwart krabpaal gesloopt... aangevreten... vernield....
Dus NU kan ik wel janken....
En dus doe ik dat ...
DIE HONDEN GAAN ALLEDRIE WEER DIE DAGOPVANG IN..... PER DIRECT!!!!!
Van.... Willem heeft wel door dat het menens is...
Dat ik er echt écht klaar mee ben....
In mijn ooghoek zie ik hem de dagopvang al appen....
Pokke beesten.... naarlingen... slopers....
(Ik meen dat een uurtje later niet meer hoor... maar NU wel even!!!!)....
Van.... Willem gaat vrouwen kijken....
Nou ja...vrouwen voetbal dan....
Live...
In het stadion Gelredome.....
Met de buurman en diens zwager....
Nederland Slovenië....
Zit ik hier mooi met die honden.... die slopers... die katten jagers... die ¡》▪☆{:$#_¥*.....
En ik kan weinig van ze hebben zal ik je vertellen....
Van.... gelukkig ben ik snel afgeleid...
Zie op tv... tussen 22000 man, je eigen man maar eens te vinden....
En we hebben nog wel GROOTbeeld tv....
Tot overmaat van ramp meld vriendinnetje Marleen ook nog eens dat zij met zoon en dochter daar zitten.....
Let op... dan krijg je de mededeling.. wij zitten Zuid... en van Willem... wij zitten Oost....
En al wat ik zie zijn vier zijden en tribunes....
En nergens een kompas...
Vertel mij hoe ik moet weten waar zuid noord etc is...
Het enige dát ik weet is..... oost west... thuis best....
Nou ja... gedeeltelijk dan....
Al begin ik alweer milder tegenover de honden te staan...
Van.... ik pak mijn breiwerk weer op en kijk tussendoor dames voetbal... de zoektocht naar vrienden en relatie heb ik al opgegeven....
Maar ik kijk net niet tussendoor genoeg om de vier doelpunten mee te krijgen....
Ik heb echter wel een tweede kerstman en rendier af en een pinguïn....
En ik zit weer helemaal in mijn ritme...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten