vrijdag 17 april 2020

17 april 2020

Dag van:
In principe zou ik nu in pyjama naar mijn werkplek kunnen...
Ik ben toch thuis...
Ware het niet dat ik moet video conferencen....
Leerling bespreking...
Gelukkig gisteravond laat nog bijgewerkt....
Willem is naar zijn allerbeste hartsvriend om aldaar naar het nieuwe huis te kijken...
Ergens bovenin Drenthe...
Ik moet dus wel zorgen dat ik zicht op de honden hou...
Wat dus niet lukt...
Van... na zoom, vertixo, virtual classroom, facetime, videochat, nu met teams werken...
Een mens wordt zo vaardig...
En wat ben ik bij dat Willem dit allemaal bespaard is gebleven....
Hij was gillend gek geworden....
Of ik natuurlijk... want wie had het uiteindelijk voor hem moeten oplossen....
"Ik" zei de digitale gek ....
Van... anderhalf uur bespreking....
Nou..... dan heb je het ook wel gehad....
Behoorlijk intensief...
En dat vind Benji ook...
Van... want daar ligt mijn rieten handwerk mand in duizend rieten flarden...
En nog iets verder ligt een drol...
Een drol waar de verveling met vermengde nijd vanaf spat....
We hebben weer een puppy....!!!!!
Yeah....!!!!!
Van... na de opruim werkzaamheden en de koffie toch maar even aan de OPP's werken....
Je hoort me er de laatste tijd vaker over... maar het is dan ook nogal wat werk....
Na zes heb ik een behoorlijke stijve nek...
Ik zeg...PAUZE...!!!!
Wat zeg ik...?
Ik zeg...WEEKEND...!!!!
Van... verhip... ja... dat bestaat ook nog in deze thuiswerk tijd...
Willem komt net binnen...
Gaat straks weer met een dochter wandelen...
Die man maakt wat corona kilometers....
Van.... op de familie app van Willem ontstaat een spontane sportiviteitschallenge....
En dat betekent de dolle 30 minuten van Willem en Wampie....
Had ik het net over corona kilometers...
Hier betreft het de corona verveling...
Men zou ook gerust kunnen spreken van de corona kolder....
Van... de rest van de avond besteden we aan tijd met de vier banjers...
Dat hebben ze wel verdiend na zo'n dag vol egoïstische baasjes...
Blitz reageert goed op de antibiotica en heeft nu ineens honger als tien paarden sterk...
En Benji is door het dolle dat de baasjes weer met hem spelen...
Het vrouwtje is zelfs voor hem onder de kast gekropen om zijn favoriete balletje te pakken...
Welja... leeft mij nog maar in een paar bochten na de sportieve uitdaging van zojuist...
Van... hoe het Bengel en Bets vergaat...?
Je zou ze tussen al het honden geweld bijna vergeten...
Bengel is al beste maatjes met Benji...
Bets begint het te leren...
En verder zijn die twee met dat mooie weer natuurlijk heel veel de hort op...
Bengel kan uren weg zijn... die verkent de halve wereld lijkt het wel...
Bets blijft dichtbij huis...
Zij komt ook vaak kijken of wij er nog wel zijn....
En..... ze vangt spinnen voor het vrouwtje...
Van die enge grote...
Bets is een heldin...!
Maar ach... zijn ze dat die niet alle zes....!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten