zaterdag 4 april 2020

4 april 2020

Dag van:
Vandaag dus maar lekker van de zon genieten...
Ik loop nog wat voorzichtig met een vestje aan naar beneden.... maar dat heb ik snel uit...
Zo.... pfieuw... die zon is lekker...
Van... wat hebben Willem en ik er toch goed aan gedaan om zo'n puppy beest in huis te halen in deze tijd...
Wat een plezier beleven we daaraan...
En wat vrolijkt het de saaie thuiszit dagen toch op...
Door al dat thuiszitten zou je toch welhaast niets leuks meer te vertellen hebben met al die weken dezelfde muren om je heen...
Van... Willem mist wel z'n contacten hoor......
Vandaag heeft Benji heel wat grassprietjes, steentjes blaadjes, modder klontjes, madeliefjes en ander interessants in de tuin gevonden...
We gieren het uit als Benji weer eens onder de grote honden doorloopt in plaats van er omheen...
En zo'n puppy loopje... zeg maar huppel... is helemaal aandoenlijk....
De groten zijn al helemaal gewend aan de spring in t veld...
Ze proberen op hun manier mee te spelen...
Behalve Babs.. die gromt en corrigeert maar laat zich dan weer wel gewillig in zijn haren bijten...
Borre fungeert als vervoersmiddel...
Benji hapt in zijn staart en loopt Borre dan weg, dan laat Benji zich heerlijk meeslepen...
Blitz en Benji spelen voornamelijk samen met de speeltjes...
Hoe harder het piept, hoe beter....
En de poezen genieten van weer buiten zijn...
Tante Bets verdwijnt helemaal in het hoge gras...
Van... en oh... de koolmeesjes zijn en nestje aan het bouwen in het vogelhuisje...
Nu maar hopen dat ze dat volhouden nu alle beesten buiten zijn...
Ik heb ze ook niet veel gezien vandaag...
Van... en ... mijn appelboom staat al bijna weer in volle bloesem bloei...
Van... van de zon heb ik vandaag zo'n rozig gevoel gekregen...
Heerlijk... voelt gewoon gezond in deze tijd van ziekte rondom je...
Laat die warme zon maar veel coronaatjes vernietigen...
Morgen maar weer de zon in....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten