dinsdag 26 april 2022

26 april 2022


Dag van:
 Je zou het als een uitdaging kunnen zien, een dagje niks doen...
Bij voorbaat verlies ik zo'n uitdaging....
Ik doe alweer wat voordat ik een punt achter de zin kon zetten....
Mijn leven bestaat enkel uit komma's....
Het lukt me niet om nou eens gewoon helemaal niets te doen....
En als ik dan zover ben dat ik mijn fysieke rust gevonden heb en stil in een tuinstoel zit, dan gaat mijn psychische deel wel weer met me aan de haal en denk ik allerlei gedachten met en door elkaar.....
Maar goed, resultaat heb ik wel....
Ik weet wat ik vanavond wil eten...
Ik heb mijn gehaakte deken klaar....

Ik heb alweer een nieuw patroon uitgezocht dat dit keer een deken voor de Oekraïnse vluchtelingen wordt waarvan er 25 vanaf maandag naast de kerk van Willem worden opgevangen...
Ik weet wat ik met m'n haar wil doen op m'n trouwdag....
De trouwkaarten zijn op de bus....
Ik heb zoveel mogelijk appelboom bloesem blaadjes opgeveegd maar eer ik ze in de groene bak had, lag er weer een roze deken op de tegels...

Bengel is uit en ten treure geknuffeld, geaaid en vertroeteld....
Ik heb eindelijk de juiste borduurnaald gevonden om draadjes mee af te hechten....
Ik heb Willem maar weer eens geholpen met z'n gekke filmpjes....
Ik heb nieuwe wol gekocht....
Heb twee afleveringen van 'de verwondering' gekeken....
Heb de honden geborsteld...
Boodschappen gedaan....
De oranje tompoezen vergeten...
Met m'n zus geappt die morgen langs wil komen...

Nou oke dan, maar s middags ga ik toch echt de stad in om Koningsdag te vieren...
Ik heb gekookt, gegeten en de hele benedenverdieping opgeruimd en gesopt....
Daarna had ik nog een half uurtje over om een ketting te haken en de eerste twee toeren....en toen vond ik dat ik wel genoeg gedaan had....
Als mijn lijf dan niet wil rusten dan is er maar één ding dat helpt en dat is je bed in....
En daar bevind ik me dus nu....
En wat denk je....ik schrijf een blog....
Maar het kan me niks schelen...morgen kan er eindelijk weer Koningsdag gevierd worden....
FEEST!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten