vrijdag 17 augustus 2018

16 augustus 2018

Dag van:
Zo lekker snugger als je je telefoon op school laat liggen en 'savonds geen boog kan s bedrijven zodat je pas en dag later aan de slag kan een vandaag dus eigenlijk morgen is...
Van... of dit nog logisch klinkt weet ik niet maar het klopt wel...
Laten we het gisteren dus maar in de vandaag taal schrijven... dat staat wat overzichtelijker....
En ook dit klopt meer dan dat het logisch klinkt....
Van... veel workshop op de vroege ochtend met... voor mij. .. gesneden koek omdat ik er net dit schooljaar na de vorige zomervakantie een complete studiedag over had..... met nog meer achtergronden dan vandaag....
Maar goéd.... ik ga kijken of ik wat nieuws opstel...
In ieder geval een leuke presentatie...
Van... het gaat over een rekenmethode die we al een tijdje gebruiken maar ondertussen wel wat vernieuwingen heeft ondergaan.....
Hilarisch uurs het samen oefenen van de klank gebaar want elke letter die je aanleert gaat gepaard met een gebaar dat de klank ondersteunt....
Collega's zich in alle bochten zien wringen blijft leuk....
Van.... toch ben ik het aan het eind wel een klein beetje zat en verdwijn onopvallend uit de zaal....
In de klas is ook nog genoeg te doen...
Rooster moet af.... leerlingen lijst bijgewerkt... klassenmap gevuld.... namen uitgeprint en ga zo nog maar even door. ....
Van..... we werken ons door de rest van de dag.... en de klas raakt aangekleder en aangekleder....
Tussendoor voeren we twee oudergesprekken met ouders van leerlingen die meegaan naar mijn groep dit schooljaar....
Van.... dan is het welletjes.... werkdag 2 zit erop....
We gaan op huis aan....
Daar waar Willem weer gekookt....euh...... maaltijd salades gehaald heeft....
Waarmee ik wil zeggen...."hij doet het toch maar".....(gniffel)...
Van. .. Willem dacht dat hij morgen naar school moest voor de startvergadering, het bleek dus vandaag....
Ook zijn dag was lang en hectisch en vol (alweer) nieuwe informatie en veranderingen....
Wat is dat toch als je ouder wordt dat je dat minder makkelijk aankan....?
"Wampie wil je een privacy protocol voor me maken.... oooh ja en een bezwarenlijst.... en wil je dan ook dit verhaaltje even uit typen en een rand erom heen zetten die de leerlingen zelf in kunnen kleuren"....
Ajai kapitein!!.....
Ik ben de hele avond wel druk dus....
Had ik misschien toch beter de directie secretaresse opleiding kunnen volgen ....
Van... en zo gaat vervolgens Willem naar vriend Daniel om Feyenoord te kijken...
Zo werkt dat hier dus....
Van.. gut ik mis mijn telefoon, die ik op school hen laten liggen, helemaal niet....
Ik grijp een boek en lees.....en. ... val in slaap...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten