woensdag 21 juli 2021

21 juli 2021

 

Dag van:
De op een na laatste dag....
En nog wel de verjaardag van mijn vriendinnetje....
Dus.....
Wekker een kwartier eerder...
Dus....
Nog vroeger uit de veren....
Snel, snel wassen, aankleden, tanden poetsen, kop koffie, doei Willem ik ben naar Annet....

Of ik dat niet vanavond had kunnen doen....?
Neej..... ze heeft late dienst dus is pas rond negen vanavond thuis.... en moe....
Neej.... ook niet in het weekend want ze heeft weekend dienst....
Dus we maken er een ochtendparty van.... met wallen onder de ogen.... slaapdronken stemmetjes.... zij in pyama en op sloffen... ik al in mijn kloffie..... en met een cadeau.... waar ze super blij mee is....
En of het nou ochtend, middag, avond of midden in de nacht is.... wij hebben altijd wat te kletsen....

Dan moet ik toch echt weg...

Mijn op één na laatste schooldag begint...
Vandaag zelfs een eerste startgesprek met een ouder en leerling voor volgend schooljaar...
Alles blijft door elkaar lopen....
Honderdeneen 'op de valreep' vragen van ouders,  dit ik geduldig beantwoord...
Tientallen dingen te regelen om het jaar af te kunnen sluiten...
Nog eens honderdeneen dingen die nog voor de camping geregeld moeten worden...
En dus die verjaardag....

De nieuwe leerling is leuk...
Dat belooft wat voor het nieuwe jaar...
Als ik haar een vraag stel krijg ik als antwoord "Wat denk je zelf Wampie?"....
Hoppa, ik hou ervan.... kom maar op volgend jaar....!
Met jou wil ik wel verder hihi....


Willem zou vandaag beginnen met de grote schoonmaak....
Zou ja.....
Want hij is nog steeds druk met cd's tellen... signeren.... in enveloppen doen.... naar de primera voor verzending....
Druk dus....?
Mijn mening: je kan je ook druk maken...!
Maar goed... dat betekent dus morgen; bovenverdieping, onderverdieping én de tuin....
En nee vanavond kan niet want hij gaat naar het afscheid van groep acht van zijn oude school....
Tuurlijk Willem....
EN NEE... vrijdag vertik ik het want dan ga ik uitslapen en kampeerspullen uitzoeken en in de nieuwe opbergboxen overhevelen.... auto inpakken... reistas checken en dubbel checken.... en grondig onder de douche want ik ken dat camping douchen onder een temperatuur wisselende campingdouche inmiddels....
Je kan douchen wat je wil maar als je na twee weken thuiskomt en een bad neemt, wil je niet weten hoe dat badwater eruit ziet....
En zelfs na vier keer tandenpoetsen knarst het zand nog tussen je kiezen....
Ik heb wel eens gedacht... zo'n camping is van alle gemakken voorzien; wasmachine, droger, elektrische bbq te huur, douches, ski helling, ski hut, klim paradijs, restaurant, snackbar, naast zwem en vaar vijvers ook een zwembad... bungalows, chalets, luxe huisjes, kant en klaar safari tenten, Mobil homes... noem het maar op... maar een ligbad hebben ze niet...
Gewoon zo'n ligbad dat je voor 5 euro of zo voor een uur kan reserveren.... voor een tientje twee uur.... en voor 12,50 drie uur....

Ik heb daar wel 12,50 voor over....
Alhoewel......
Er hebben natuurlijk wel 2000 camping gasten voor je in gelegen.... ook die man met tenenkaas,  die vrouw met voetschimmel,  dat kind met waterwratjes.... die oma met gordelroos..... die opa met eczeem.... die vent met overmatige flatulatie (scheet) problemen..... die papa die zijn peuter mee in bad nam die het bad vol poepte..... die smoezelige dame waarvan haar steenpuist in het bad knapte...
Nee laat maar... slecht idee....!
Ik wacht wel twee weken.... en stap dan in mijn eigen kraakheldere ligbad dat Willem.... duh.... morgen schoonmaakt.....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten