maandag 5 juli 2021

5 juli 2021


Dag van:
De Jumbo in opspraak...
Vegetarische rode curriculum soep verkopen.... Maleisische stijl... en dan op de verpakking eerlijk verkondigen dat er stukjes kip in zitten...
Ze zullen wel denken.. kip is kip en geen vlees...
En tegenwoordig met die plof kippen bestaat ook een kip voornamelijk uit water.... maar toch....

En man in Oostenrijk....
Gebeten door een python die zich in zijn toilet verschanst had...
Drie maal raden waar hij gebeten werd....
Juist de geslachtsdelen dus...

En dan bij eind goed al goed lezen dat de man met lichte verwondingen is meegenomen naar het ziekenhuis waar de wondjes gedesinfecteerd zijn omdat men bang was dat het toiletwater vervuild was en dat voor infectie kon zorgen......
Alsof een python zijn tandjes dagelijks poetst....

Opmerkelijke nieuwtjes las ik dus...
En dat is maar goed ook want zelf beleefde ik niet veel....
Behalve dat ik steeds beter leer voor mezelf op te komen....

Behalve dan dat we met de beestenboel naar de dierenarts zijn geweest voor de jaarlijkse inentingen... Betsy zoals gewoonlijk niet in de reismand te krijgen was... en ik die na een wilde vechtpartij met haar,  bebloed bij de dierenarts aankwam...
En nee mevrouw dat kwam dus niet door die vier gevaarlijk uitziende herders maar door een van die lieftallige katten die u zojuist wilde aaien....

En dan thuis die schattige pas geboren eenden kuikens op je plompe blad tegenkomen...
En Betsy die je niet meer aankijkt... weg vlucht naar buiten en wanneer je in de buurt komt heel hard weg rent....

Geen tijd gehad om de campingspullen uit te zoeken ....
Geen tijd gehad voor wat anders....

Ik loop linearecta naar mijn bed nu...!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten