maandag 26 juli 2021

26 juli 2021 't Kuierpad dag 3


Dag van:
Mannen in de vakantie....
Bier drinken en sterke verhalen vertellen... en poepen...
Nou ja oké, die van mij doet de ochtend afwas...(de kinderen de avond afwas)...
En hij laat de honden uit...
Maar verder.... wat ik zeg... bier drinken, sterke verhalen vertellen.... en poepen...
En vandaag hebben ze één duik genomen... in het meertje.... 
Ja nee ho... niet uit sportiviteit....
Nee, nee... omdat ze niet gedoucht hadden.....
Dus tafel afruimen, koffie zetten, vuilnis naar de containers brengen komt op ons conto....
En of we dan nog een keer koffie willen zetten...

Van:
Daar hebben we Finn...
Vandaag is hij kapitein op de boot..
Die moet nog wel even opgeblazen worden...
Dat doet woeste Willem vast wel....
"En daarna ga ik met de meiden in het water" oppert hij...
Maar dat moet je wel even vragen, zegt mama...
Dat vind Finn best eng...
Even later komt hij met die snoepjes terug....
Hij legt op iedere lege stoel één snoepje...
Ook de liefde van de vrouw gaat door de maag lijkt hij te denken...
En....... het werkt....

Van:

Elk jaar heb ik het wel over een of meerdere camping gasten...
Dit jaar wilde ik het eens niet doen....
Humor over de rug van anderen is niet altijd leuke humor...
Maar echt... ik kan het niet laten....
Oooooow die Buurman van plaats 50.....
Je kent ze wel....'I'm too sexy for my car' mannen....
Oké, hij heeft een sportief lijf......brrrrrr... vind ik sowieso al niet meer kunnen bij mannen van 45-50.....
Mannen behoren dan tenminste iets van een bierbuikje, spatader,  rimpeltje te hebben....
Met oeh... deze too sexy for my car man niet hoor....
En dan dat kontje.... ow GATVERDAMME......
Rond, strak... alsof ie zijn aambeien binnen probeert te houden....(Nee hoor ik heb geen aambeien kijk maar... mijn kontje staat strak.... bah)
Het ergste probleem is echter dat hij bij iedereen die voor het eerst op het veldje staat direct zijn hulp aanbiedt...
Niet gewoon even op afstand "Hallo I'm too sexy for you en als je me nodig hebt dan geef maar een gil"....
Nee.... direct binnen je zone kruipend....
AAAAAAJAKKES.......
En dan doen alsof je al jaren tenten of luifels van caravans opzet maar er de ballen verstand van hebben een onmundig in de weg lopen met een air van...."Kijk mij eens goed bezig zijn"....
VERSCHRIKKELIJK.....

My too sexy for my car man kan ook fietsen....
Dat laat hij ook graag zien...
En dan is hij behoorlijk I'm too sexy for my bike ook nog want de kneus rijdt op een mountainbike...
Nee stop... let op.... tot zover misschien oké.... maar I'm too sexy for my car and bike, maakt dan (Gisteren) een wheely voor onze tent.... terwijl Esther en ik buiten zitten..... eerste kopje koffie/thee je kent dat wel....
Zie het voor je....45-50 jaar.... kaal.... I'm too sexy for my glasses hoofd... rode flitsende mountainbike... wheely... en.... op je bek gaan.....
KNEUS!!!!!!!.....
Vandaag zitten Esther en ik weer voor de tent....
Je kent dat wel... afgeruimd.... tafel schoon... vuilnis weg... geveegd.... eerste kop koffie/ thee....
En wat heeft onze I'm too sexy for my car and bike and glasses vandaag weer verzonnen....????
Hij heeft een metaal detector....
Jawel.... een metaal detector... een hele dure I'm too sexy for my wallet metaal detector......
Stel je voor.... I'm too sexy for my car and bike and glasses and wallet... strakke kontje met ingehouden aambeien ietsje naar achteren... ontbloot I'm too sexy for my old body bovenlijf... my oh so sexy charming smile op zijn gezicht.. paraderend over het veldje...
Tot zover misschien oké....
Maar dan zoekt hij de rand van het water op...
Zo blij als een kind met elk gevonden bierblik metaaltje.... ziet niet de boomstam die toch echt al vier dagen op dezelfde in het water ligt en.... gaat op z'n bek....
PLONS!!!!.....
En echt..... die man is zo too sexy dat ie zelfs dan nog triomfantelijk om zich heen kijkt met een blik van "mij is niks overkomen hoor... dit hoort bij de Act...
Ja sorry... ik moest het even kwijt...
Ik word horendol van die druif.....

Van:

De andere buurman... Van nummer 47 is wel leuk... grappig... vriendelijk... vrolijk.... oprecht behulpzaam.... en heeft een piepkleine 14 weken oude te lieve Teckel waar ik helemaal verliefd op ben...
Borre trouwens ook....
Ze heet Pippi....
De spiegelreflex camera loopt overuren....

Van:
Finn komt zijn meiden ophalen...
Maar niet voordat hij aan mama heeft gevraagd " Hoe heet dat meisje met die beugel in haar neus eigenijk mama?"...
Hij bedoelt de piercing....

Van:
De andere meiden hebben twee E bikes gehuurd...
Ze waren al vroeg op want die fietsen kan je niet reserveren maar je moet 's morgens meteen komen om kans te maken nog een fiets te bemachtigen....
Ze zijn naar Emmen.... shoppen.... uitverkoop...
Oh nee.... tegenwoordig heet dat sale....
En.... ze lunchen er niet alleen ze gaan ook 's avonds uit eten....
Het is na het eten...
De meiden komen terug met zakken vol sale aanwinst....
Zeg dames moesten die fietsen niet op tijd teruggebracht worden...?
"Huh... we huren ze toch de hele dag?".....
Aha..... en dat weten jullie zeker????....
Die accu's van die fietsen hoeven niet voor de volgende dag weer opgeladen te worden....???
Oeps.....



Van:
Esther en ik gaan boodschappen doen....
Blijkbaar op gender bestempelend Wezuperbrug campingveldje AB een vrouwenklus....
We rijden naar Westerbork....
En natuurlijk gaan wij dan niet direct boodschappen doen....
Wij gaan zo'n dorpje door struinen....
Wij eten een ijsje dat in het Olde Gemeintehuus verkocht worden....
En ik ontdek een allerliefst kaaswinkeltje.....
"Goh, zegt Esther, moet je kijken... Floortje kaas"....
(Haar dochter heet Floor)....
Ik kijk er naar.... wat grappig....
Ik kijk nog eens goed....
Verrek Es.... kijk nou wat daarachter ligt...Comte kaas....
(Mijn achternaam)...
Esther loopt om de tafel heen en slaakt een volgende gil....
"Wampie... kijk nou... Esthers geheim!!"....
En ja hoor.... de kaas heet echt zo.....
De kazen worden gekocht, dat begrijp je....
Oké... en voor de mannen die in bier gerijpte kaas dan ook maar mee...


Van:
Zeg Esther, zou dat leuke kneuterige tweedehands winkeltje er nog zijn....?
Met dat kraampje gratis meenemen ervoor...
Kom we gaan kijken....
Ja hoor het winkeltje heeft de corona overleefd....
En wat staat er bij de krat en kraam gratis meenemen....????
Drie tuinstoelen.... Van Hartman en Kettler.....
Wij, onze rug verpestende camping stoeltjes zat, bedenken ons geen moment....
Alarm lampen aan.. portier open... stoelen inladen....
En bescheiden blijven hè... we nemen er maar twee mee....

Van:
Tjonge nou... wat een idee... brandweer demonstratie op de camping...
Anderhalf uur loeiende sirenes....
Joechei.....!!
Of er nog wat te spuiten valt vraagt u.....?
Nou..... ik heb nog een too sexy for.......

Van:

En natuurlijk het spel mølky vanavond.....
We kunnen niet zonder.....
De single men op het veldje zijn bijzonder geïnteresseerd....
Niet alleen in de spelregels...... maar ook waar we het gekocht hebben....
Oooooh dat weet Esther nog wel.... in Beilen bij de Toyboy......(oooooooh kreun... Esther!!!!)

Van:
Oh wat smaakt die kaas heerlijk na drie mølky potjes bij kaarslicht....
Een gezellige avond......
Vrouwen onder elkaar zal ik maar zeggen.... want de mannen??????......... die waren poepen.....!!!!


















3 opmerkingen:

  1. Jullie genieten weer ten volle van het mooie Drentse campingleven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ijsjes vangnet gemeentehuis in Westerbork zijn erg lekker, die kaaswinkel heeft ook erg lekkere worst en naast de kaaswinkel zit een slijter die lekkere Drentse biertjes verkoopt :-)

    BeantwoordenVerwijderen