woensdag 14 september 2022

14 september 2022


Dag van:
Hebben jullie dat nou ook.....?
Dat je wel eens twijfelt of die Queen écht in die kist ligt ....?
Soms denk ik wel eens dat ze gewoon lekker rustig ergens in een koelruimte ligt en pas tevoorschijn gebracht wordt als ze bijgezet wordt ....
Dat gezeul met dat arme mens....
Ze moet anders toch bont en blauw zijn nu....
Ik vind het nogal wat ...

Ik heb uberhaupt zoveel gedachten de laatste tijd bij het journaal....
Die moeder in die rechtszaal....die explosie van begrijpelijke emoties....
Had haar gewoon even laten razen in plaats van haar eruit te zetten....
Misschien was het aanhoren immers wel de ergste straf die die Donny zou kunnen krijgen....?
Erger nog dan die jaren gevangenisstraf die hij krijgen zal met of zonder TBS....
Die stem, die schreeuw van die moeder zou mij in ieder geval mijn hele leven achtervolgen.....
Het ultieme levenslang.....

En dan die halve miljoen die uitgereikt

wordt aan de gouden tip die leidt naar de Pink Panther bende....
Had je heel wat arme gezinnen met een kont vol schuld omdat ze de gasrekening niet kunnen betalen mee kunnen helpen....als je gewoon nep cq namaak schatten in dat glazen kistje had gelegd....
Onnozel gedoe....

Nog zoiets.....de drie....blijken er later zelfs dus vier te zijn.....Sywert van Lienden, Bernd Damme en Camille van Gestel én Saskia van Huijgevoort, die dwars door hun mondkapjes heen 'gillend rijk' wilden worden....
Geen dure auto's, huizen of kleding kopen zei Sywert nog.....nee nee, maar wel gillend je rijkdom bij elkaar scoren....
Prachtige straf als zij hun 18 miljoen over de armen moeten verdelen.....graag stilzwijgend want ik kan hun gegil waarschijnlijk niet aanhoren....

En dan nog de ellenlange rijen voor de vertrekhal op Schiphol.....
De zwarte dag in Zweden waar rechts de verkiezing won....
Aantal meisjes met mentale problemen gestegen....
En dat alles hoor je dan aan als je terugkomt van een dag werken waar niks werkte....
Nou ja...in ieder geval mijn digitale bord niet deed wat ik wilde....terwijl het op mijn laptop prima functioneerde....
Waar Dakota's weer overvlogen ..... belachelijk overigens dat daar niet op gelet wordt als het om milieuzaken gaat...
Ik bedoel als je één keer oefent voor de herdenking van zaterdag snap ik....maar elke dag....???????
Waar de hamers weer gretig hun werk deden op de daken....
(Sint u komt straks op een van de mooiste geïsoleerde en geventileerde daken van Arnhem terecht)....
Terwijl we verder toch heerlijk gewerkt hebben....


Dan een Willem die liefdevol aanbood te koken maar ik de aardappels van het droogkoken ternauwernood kon redden, de bloemkool van onder zacht was en van boven keihard, hij niet wist hoe je jus moest maken en het vlees een fletse kleur had.... waarop ik dus maar weer achter het fornuis ging.... en terstond besloot om morgen toch maar weer zelf te koken....

Hierbovenop een overbelaste Essent app en website...
Mensen blijken angstvallig per uur te bekijken wat ze verbruiken zo meld Essent....
En wij wilden gewoon zomaar eens een keertje kijken wat ons verbruik was...

En dan een Willem die de wedstrijd Manchester tegen weet ik veel wil kijken want dat is zo lekker ontspannen...
Mijn hemel...een tribune vol joelende mafkezen....22 klungels en een balletje....
Oeh als de bal het doel mist...
Ooh als een speler te pletter wordt geschopt...
Aah als de tegenspeler wel scoort een jouw club niet....

En toch ben ik nog steeds positief....

Neem een douche, trek mijn Snoopy big shirt aan en vis mijn boek van het nachtkastje....
Geleend en meegenomen uit het hotel in Chalkidiki omdat ik het nog niet uit had....
Ik moet het dus uitlezen voor 25 oktober want dan kan ik het weer keurig terugzetten daar in die Griekse boekenkast....
Zo ben ik dan ook wel weer....










Geen opmerkingen:

Een reactie posten