zaterdag 10 oktober 2020

10 oktober 2020

 Dag van:

Lekker lange dag...
Lekker veel regen...
Maar lekker knus binnen...
Breiwerk opgepakt en de baby uitzet af breien en in elkaar zetten....

Heb ik dan veel te melden...
Nou nee....
Tijdens het breien Roland Garros kijken....
Genieten van een zinderende wedstrijd...
Wat knokte die Tsitsipas tot het eind toe...!

De rest der huisgenoten...?
Willem natuurlijk ook voor de buis om tennis te zien...
Babeth en vriendje op de bank om vooral elkaar te zien... de katten om hen heen...
De honden aan Willem en mijn voeten... maar in ieder geval op het kleed....


Van... dan vat Willem het onzalige idee om de overtollige bende uit de tuin te gaan opruimen en naar de stort te brengen...
Als hij een vrouw was geweest dan had ik werkelijk gedacht dat hij last dag van zijn hormonen had....
Maar misschien is dat het bij mannen ook wel...
Testosteron opruimings waanideeën hormonen of zo....

En dat terwijl het buiten stortregent....
Met bakken valt het eruit....
Maar oké Willem... ik gooi mijn breiwerk aan de kant en sjok met je mee...


Buurman links... is stenen aan het leggen....
Tussen de druppels door dansend maak ik toch maar even een praatje...
Buurman rechts.... oeps familie positief op corona getest en hij morgen een sneltest...
Ik stap ongemerkt een meter extra naar achteren....

Van corona tijd.... lange rijen voor de grof vuil afvalstraat....
Daar reken je dan niet op hè...
Maar IN de auto is het tenminste droog... dat is straks wel even anders als we de auto UIT moeten....

We wachten een half uur en zijn dan aan de beurt...
Hard plastic... zacht plastic... de printer van buurman rechts.... oude stoel....
Oeps... oude stoel...
Daar gaat hij in de grote meedogenloze verpletteraar omhoog...
Ik stoot Willem aan...
Voelt toch als een soort rouwproces....
Daar gaan uren en uren tv hangen... een kuil in de stoel gezeten.... dutjes.... en met de hond in de armen relaxen...
Ik kon Willem erin uittekenen....
Stoel sentiment....


Tot op ons onderbroek nat weer naar huis...
Babeth naar vriendje, die zojuist zijn voetbal wedstrijd met een verlies van 1-8 afsloot...
Tja... dat vergt troost...

Van.... wie is de mol...
En weer mijn mol eruit...
Nu weet ik het echt niet meer...
Nikki dan....?

Van... baby uitzet is af...
Op naar een nieuw project...
Er worden gelukkig nog meer baby's geboren in mijn omgeving...
Drie jongens... één meisje...
Tijd voor een jurkje....

Van.....Hans Lieberg kijken.... muziek virtuoos...
Toch een matige show... maar knap blijft het....
Jammer van af en toe van die grens opzoeken die hij helemaal niet nodig heeft...

Van...... je spijkerbroek gewassen????....
Nee....!!
Nu nog....????
Oké....!

Ik ben dus nu in afwachting van centrifuge geluiden....
Iets van: dagafsluiting..... amen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten